Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدر اعظم آلمان و نخست وزیر لوکزامبورگ امروز در دیداری در برلین بر لزوم دستیابی به توافقی منصفانه برای خروج منظم انگلیس از اتحادیه اروپا تاکید کردند. ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه اتریشی "استاندارد"، "آنگلا مرکل"، صد اعظم آلمان و "اگزاویه بتل"، نخست وزیر لوکزامبورگ بر خروج منظم انگلیس از اتحادیه اروپا تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنگلا مرکل، صد اعظم آلمان بعد از دیدار با نخست وزیر لوکزامبورگ در برلین تاکید کرد که ما خود را موظف احساس می کنیم که همه چیز را برای دستیابی به یک توافق انجام دهیم. اما ما به یک قرارداد منصفانه در این راستا نیاز داریم.

تازه ترین موضع حزب کارگر انگلیس درباره توافق برگزیتبرگزیت سخت بیش از صدهزار شغل در آلمان را در معرض خطر قرار خواهد داداتحادیه اروپا: هیچگونه مذاکرات مجددی درباره توافق برگزیت وجود نخواهد داشت

"بتل" نیز هر گونه مذاکرات مجدد درباره توافق برگزیت را رد کرده و گفت: این ممکن نیست که به نتیجه بهتری دست یابیم. اولویت اصلی ما این است که یکپارچگی بازار داخلی اروپا را حفظ کنیم و پیامدهای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا برای شهروندان را کاهش دهیم.

 انگلیس می خواهد در 29 ماه مارس سال جاری میلادی اتحادیه اروپا را ترک کند و قرارداد برگزیتی که ترزا می و بروکسل درباره آن به توافق رسیدند در اواسط ژانویه از طرف پارلمان انگلیس رد شد.

پارلمان انگلیس خواهان تغییراتی در توافق برگزیت بخصوص در مسئله مرزهای ایرلند است.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط مذاکرات برگزیت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مذاکرات برگزیت مذاکرات برگزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: قصد خروج از قطر را نداریم

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، ولید الکیلانی در گفت وگو با شبکه العربیه، افزود: به دنبال مکان اقامت جایگزین به جای قطر نیستیم.

وی درباره مذاکرات آتش بس و مبادله اسیران با رژیم صهیونیستی نیز، گفت: حماس چهار پیشنهاد را در این باره به میانجی‌ها ارائه کرده است ولی (رژیم) اسرائیل خواستار برقراری آتش بس و ادامه مذاکرات نیست.

به گزارش ایرنا، روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» روز شنبه ادعا کرد که جنبش حماس حداقل با دو کشور منطقه برای انتقال دفتر سیاسی این جنبش از دوحه گفت وگو کرده است.

این روزنامه آمریکایی به نقل از منابع دیپلماتیک ادعا کرده بود که اقدام حماس برای انتقال دفتر سیاسی این جنبش به خارج از دوحه در نتیجه فشار مصر و قطر بر این جنبش با هدف کاهش شروط مذاکره با رژیم اسرائیل انجام می‌شود.

وال استریت ژورنال نوشته بود که اگر حماس قطر را ترک کند مذاکرات دستیابی به آتش‌بس در نوار غزه و آزادی ده‌ها اسیر صهیونیست در غزه، ممکن است به شکست منجر شود.

سخنگوی وزارت خارجه قطر روز سه‌شنبه تاکید کرد: تا زمانی که میانجیگری قطر در مساله غزه ادامه دارد، دلیلی برای بسته شدن دفتر حماس در دوحه وجود ندارد.

«ماجد محمد الانصاری» افزود: سران حماس در دوحه حضور دارند و محدودیتی برای ورود و خروج آنها از قطر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هیات‌های مذاکره کننده اکنون در قطر حضور ندارند، گفت: تلاش می‌کنیم با کمک همه طرف‌ها به راه حلی که مورد قبول همه باشد، دست یابیم.

دیگر خبرها

  • طرح آمریکا و ۱۷ کشور دیگر برای آتش‌بس در غزه
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • بورل: شهرهای غزه بیشتر از شهرهای آلمان در جنگ جهانی دوم ویران شدند
  • حماس: قصد خروج از قطر را نداریم
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • اقدام قانونی علیه طرح گازی آلمان در دستورکار کمیسیون اروپا
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | پاسخ ایران به تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا | آخرین وضعیت حقابه هیرمند
  • تهیه فهرستی از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه صنایع پهپادی و موشکی ایران