Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@12:55:53 GMT

کنستانت: دوره کی‌روش در ایران به پایان رسیده بود

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۶۹۳۷

کنستانت: دوره کی‌روش در ایران به پایان رسیده بود

تیم فوتبال هند یکی از جذاب ترین تیم های جام ملت های آسیا بود که علی رغم شایستگی هایش نتوانست جواز ورود به مرحله یک هشتم نهایی دست پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، هندی ها به کمک یک مربی 56 ساله انگلیسی به نام استفان کنستانت  توانستند تا نظر فوتبال آسیارا به خودشان تغییر دهند  . کنستانتین در مصاحبه ای که ابوذر نوغانی آن را ترتیب داده حرفهای جالبی درباره جام ملتهای آسیا و کارلوس کی روش به زبان می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اولین صحبتهای کنستانت درباره تیم ملی هند و اتفاقی است که آنها موفق به انجامش در امارات شدند. تیمی که حذف شد اما قبل ها را برد . او می گوید:« ما در بازی اخر با یک پنالتی که در دقیقه 93 به سود تیم بحرین اعلام شد بازی را واگذار کردیم و همان یک امتیاز اجازخ نداد ما به مرحله یعدی صعود کنیم . به همین  خاطر احساس می کنم عملکرد  تیم هند در این دوره از رقابت ها عملکرد قابل قبولی بود .
کنستانتین در خصوص اهمیت فوتبال درکشورهند گفت:«  من معتقدم فوتبال یک کریکت جدید در  ورزش هند به شمار می رود  و فکر می کنم دلیلش شور و شوقی باشد که در آن وجود دارد. من این بازی را دوست دارم، مربیگری را دوست دارم کار کردن با بازیکنان جوان را دوست دارم. وقتی تیم شما خوب بازی می کند همه مردم به فوتبال علاقمند می شوند. »

 


جوانگرایی در تیم هند
»این ششمین تیم ملی است که سرمربیگری اش را تجربه می کنم. بازیکنان جوان زیادی در این مدت پرورش دادم. به آنها شانس بازی کردن دادم. در تجربه های قبلی ام، من تیم زیر 23 سال هند را هدایت کردم.. وقتی شما شانس کار کردن با تیم زیر 23 ساله ها را دارید  می توانید از  انها در تیم ملی بزرگسالان نیز استفاده کنید . ضمن این که ما به تیم زیر 17 و 19 ساله ها هم نگاهی داشتم.وقتی شما این امکان را دارید می توانید تیم تولید کنید. پس وقتی قراردادم را امضا کردم. آنها گفتند لطفا ما را به جام ملت ها ببر. من گفتم مشکل ندارد و تلاش می کنیم. »
او از افزایش تیم های این تورنمنت استقبال می کند و می گوید: «به نظرم اتفاق فوفق العاده ای بود. اگر بازی با فرمت قبلی ادامه پیدا می کرد، هند و ویتننام و چند تیم دیگر در آن حضور نداشتند اما اختلاف موجود بین تیم های بزرگ و کوچک خیلی کم بود.»

 

 


انتظار داشتم ژاپن را ببرید
جالبترین بخش مصاحبه حرفهای این مربی محجوب درباره تیم ملی فوتبال ایران است. کنستانتین که سابقه بازی با تیم کی روش را هم دارد در این باره می گوید: «در تورنمنت های به این شکل مهم نحوه تمام کردن است نه نحوه شروع کردن. من چند بازی ایران را تماشا کردم. ایران تیم قوی ای بود و انتظار داشتم ژاپن را ببرید و فکر کنم شانس انجام دادن آن را داشت. اما ژاپن کمی از ایران قوی تر بود. آنها از وقتی گل زدند اعتماد بنفس شان بالا رفت و برگشت برای ایران سخت شد. چون ژاپن یک تیم منظم است. ایران شانس گلزنی داشت و اگر گل اول را می زد شاید همه چیز فرق می کرد. اما اگر صادقانه بگویم سطح بازی نزدیک بود و ایران بدشانس بود که نتوانست این بازی را ببرد.»


کنستانت می گوید: به نظرم در ایران پتانسیل بالایی وجود دارد و سطح فوتبال در ایران خیلی بالاست. ایران بازیکنان زیادی دارد که در خارج بازی می کنند. بازیکنان بیشتری باید در لیگ های اروپایی بازی کنند.فکر کنم ایران 9 بازیکن در لیگ اروپایی دارد اما من انتظار دارم بازیکنان جوانتری در اروپا بازی کنند. ایران هیچ بازیکن 20 یا 21 ساله ای در اروپا ندارد و همه آنها بالای 23 سال هستند.»
این گفت و گو با صحبتهای سرمربی سابق تیم ملی هند درباره کارلوس کی روش به اتمام می رسد. کنستانتین می گوید: «کی روش در این هشت سال کار بزرگی برای ایران کرد. کار او خوب بود در این مدت. اگر مربی بدی بود هشت سال در تیم نمی ماند. او از نظر فنی و دانش فوتبال بی نظیر است. من فکر می کنم او به پایان کارش پس از گذراندن دو جام جهانی و جام ملت ها رسیده بود و نیاز به یک چالش جدید داشت. اما کی روش برای من مربی کامل قابل احترامی است.»

 

 


برای تماشای این مصاحبه اینجا را کلیک کنید

تیم ملی کلمبیا کارلوس کی روش(سرمربی) تیم ملی ایران تیم ملی هند هند کلمبیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی کلمبیا کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران تیم ملی هند هند کلمبیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوترش: زمان توقف چرخه خونین انتقام‌جویی فرا رسیده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، دبیرکل سازمان ملل متحد در سخنرانی در نشست شورای امنیت برای بررسی تحولات خاورمیانه گفت: خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد و تنها یک اشتباه لازم است تا به یک درگیری گسترده‌تر و ویرانگر تبدیل شود.

آنتونیو گوترش در این نشست که وزیران امور خارجه چند کشور از جمله ایران و اردن در آن حضور داشتند، افزود: زمان آن فرا رسیده است که به این چرخه خونین انتقام‌جویی پایان دهیم. پایان دادن به خصومت ها در غزه تنش های گسترده در خاورمیانه را خنثی می کند. عملیات نظامی اسرائیل در غزه که ۷ ماه است ادامه دارد، جهنمی شعله‌ور را بر جای گذاشته است.

وی ادامه داد: یونیسف از کشته شدن ۱۳۹۰۰ کودک فلسطینی در حملات هولناک و کورکورانه در نوار غزه خبر داده است. این در حالی است که محدودیت های ایجاد شده از سوی اسرائیل ارائه خدمات و کمک به نیازمندان در نوار غزه را پیچیده کرده است. اسرائیل اخیرا بیش از ۴۰ درصد از درخواست های سازمان ملل را برای ارسال کمک به نوار غزه رد کرده است.

دبیرکل سازمان ملل تصریح کرد: امدادگران به طرز وحشتناکی در نوار غزه کشته می شوند و من خواستار تحقیق درباره این رویدادها هستم. تیم های بشردوستانه به تنهایی نمی توانند به بحران در نوار غزه رسیدگی کنند. یک رویکرد جامع برای آرامش باید اتخاذ شود که شامل کرانه باختری اشغالی باشد.

گوترش خاطرنشان کرد: سال گذشته بالاترین میزان حملات شهرک نشینان به فلسطینیان در کرانه باختری اتفاق افتاد. من از اسرائیل می خواهم که به این سطح بی سابقه خشونت توسط شهرک نشینان علیه فلسطینیان پایان دهد. اسرائیل و جامعه بین المللی باید محیطی را برای ایجاد یک دولت فلسطینی که قادر به عملکرد کارآمد باشد، فراهم کنند.

دبیرکل سازمان ملل تأکید کرد که جامعه بین المللی باید برای جلوگیری از هر گونه اقدامی که می تواند کل خاورمیانه را لبه پترگاه سوق دهد و عواقب ویرانگری برای غیرنظامیان داشته باشد، تلاش کند.

کد خبر 6082119

دیگر خبرها

  • مسابقات ربوکاپ آزاد ایران امروز به کار خود پایان می‌دهد
  • گوترش: زمان توقف چرخه خونین انتقام‌جویی فرا رسیده است
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ پایان شکست ناپذیری الهلال ، پیروزی نامطمئن اولسان
  • دوران عربده‌کشی اسرائیل به پایان رسیده است
  • اجرای سه قانون جدید فوتبال در آمریکا؛ وقت‌کُشی به پایان می‌رسد؟
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید
  • قدرت بازدارندگی اسرائیل در برابر ایران به پایان رسیده است