Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: صعود به پلی‌آف در این فصل برای من ارزشمندتر از مقام دوم و سوم در فصل‌های گذشته بود. در واقع تمام تلاشمان را کردیم تا تیم با دست ما به لیگ یک نرود. ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، عادل بناکار، سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در رابطه با شکست تیمش مقابل پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ که منجر به بازماندن این تیم از صعود به مرحله پلی‌آف شد، اظهار داشت: متأسفانه نتوانستیم امسال به پلی‌آف صعود کنیم و شرمنده هواداران شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که داشتیم و اینکه شاید مسئولان میلی به تیم‌داری نداشتند، بچه‌ها چندین هفته تلاش کردند تا سهمیه‌مان را حفظ کنیم. در صورتی که بازی با پیکان را با برد پشت سر می‌گذاشتیم، در هفته پایانی و دیداری خیلی حساس به مصاف شهرداری گنبد می‌رفتیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز با اشاره به مشکلاتی که این تیم در طول فصل جاری مسابقات داشت، خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال‌های آتی مسئولان حمایت بهتری داشته باشند. با توجه به وضعیتی که وجود داشت، از عملکرد بازیکنان راضی هستم. تیم ما دیر تشکیل‌شده و بودجه‌مان دو میلیارد کاهش یافت.

بناکار ادامه داد: از سوی دیگر 5 بازیکن اصلی‌مان را نیز در نیم‌فصل از دست دادیم به همین دلیل فکر می‌کنم عملکرد قابل قبولی داشتیم. البته با پیروزی در دیدار مقابل پیکان می‌توانستیم بگوییم بازیکنانمان شاهکار کردند.

شکست خانگی شهرداری تبریز و خداحافظی با پلی‌آف لیگ برتر والیبالسرمربی والیبال شهرداری تبریز: امیدوارم در دیدار با پیکان مثل بازی سایپا کم اشتباه باشیملیگ برتر والیبال| تکلیف تیم‌های صعودکننده به پلی‌آف مشخص شد

وی با اشاره به بلاتکلیفی تیمش در نیم‌فصل نخست مسابقات گفت: بچه‌هایمان تا نیم‌فصل همیشه استرس داشتند که تیم فردا منحل می‌شود یا نه، من هم به عنوان سرمربی نمی‌دانستم شرایط چگونه است. در این میان آقای سلیمانی به عنوان سرپرست سازمان بخشی از مطالبات مالی را پرداخت کرد که توانستیم این تیم را حفظ کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز افزود: خیلی سخت است که تیمی از ابتدای فصل هیچ‌چیز نداشته باشد اما تا آخرین لحظه برای صعود به پلی‌آف امید داشته باشد. صعود به پلی‌آف در این فصل برای من ارزشمندتر از مقام دوم و سوم در فصل‌های گذشته بود.

بناکار در رابطه با اینکه آیا شهرداری تبریز در فصل آتی مسابقات نیز حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: جواب این سؤال را نمی‌دانم و مسئولان باید پاسخ آن را بدهند. در بودجه‌ای که هر ساله بسته می‌شود، برای تیم‌داری هم بودجه‌ای در نظر گرفته بودند اما نمی‌دانم که این بودجه شامل والیبال می‌شود یا خیر. با این حال ما تمام تلاشمان را انجام دادیم. در واقع سعی کردیم تا تیم با دست ما به لیگ یک نرود.

انتهای پیام/ ز

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۷۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس

مائوریسیو موتا پائز، سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) وارد تهران شد.

به گزارش مشرق، مائوریسیو موتا پائز، نهم اسفندماه سال ۱۴۰۲ برای هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران در سال ۲۰۲۴ با فدراسیون والیبال به توافق رسید.

این مربی برزیلی – فرانسوی، ساعت چهار بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد و صبح امروز با سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال دیدار و درخصوص برنامه‌های تیم ملی والیبال کشورمان گفت‌وگو می‌کند.

پائز از ساعت ۱۱ صبح با حضور در سالن آزادی فدراسیون در تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان شرکت خواهد کرد.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران که از شنبه ۱۸ فروردین با حضور ۱۶ بازیکن جوان آغاز شده بود و از روز چهارشنبه ۲۸ فروردین با ورود محمد فلاح، محمد ولی‌زاده، شهروز همایونفرمنش، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، محمدطاهر وادی و میثم صالحی وارد فاز جدیدی شده بود، از امروز با کادر فنی کامل پیگیری می‌شود تا مردان والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ آماده کنند.

بازیکنان لژیونر هم پس از بازگشت به ایران با نظر پائز استراحتی کوتاه خواهند داشت و در کمترین زمان ممکن به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.

پیمان اکبری، علی فتاحی، نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و پویا عزیزی به عنوان مربی، محمدامین شاکری (آنالیزور)، توحید اصغری (بدنساز)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان در اردو هستند.

همچنین مارسلو، بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان روز دوشنبه دهم اردیبهشت به جمع مردان والیبال ایران در تهران خواهد پیوست و لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران خواهد شد.

لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از اول خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس، حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

منبع: فدراسیون والیبال

دیگر خبرها

  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد
  • عکس| سرمربی جدید تیم ملی والیبال کیست؟
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • وعده پاداش تاریخی برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک
  • سرمربی طلایی‌ها مشاور فنی تیم ملی شد