Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اطلاعیه وزارت نیرو درخصوص اعلام نتایج معرفی شدگان (دو برابر ظرفیت پذیرش) آزمون استخدامی شرکت‌های وابسته (غیردولتی) توزیع نیروی برق، آب و فاضلاب شهری و مدیریت تولید برق (نیروگاه) سال ۱۳۹۷ و نحوه ارائه مدارک این داوطلبان برای سیر سایر مراحل استخدام منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به خاتمه فرآیند بررسی مدارک معرفی شدگان به تعداد چند برابر ظرفیت و استخراج لیست واجدین شرایط به تعداد دو برابر ظرفیت، که پس از بررسی مدارک در لیست مذکور (دو برابر ظرفیت) قرار گرفته‌اند اسامی آنان در سایت سازمان سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org درج شده است.

این داوطلبان لازم است مدارک مورد نیاز برای مصاحبه شامل مدارک تحصیلی، پایان نامه، گواهی مربوط به ارائه مقالات و شرکت در سمینار‌ها و کنفرانس‌ها، گواهینامه‌های مرتبط با دوره‌های آموزشی، زبان انگلیسی، کارآموزی یا کارورزی مرتبط با صنعت آب و برق، تجربه کاری در زمینه رشته تحصیلی یا همکاری در پروژه‌های اجرایی و همچنین گواهی و سوابق بیمه، مدارک مربوط به بومی بودن، گواهی مربوط به سهمیه‌ها (۲۵%، ۵%، ۳% و جدول شماره یک مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون)، کارت نظام وظیفه (برای آقایان) و ... را آماده کنند و براساس زمان بندی مصاحبه که از سوی شرکت متقاضی استخدام متعاقباً اعلام خواهد شد به شرکت مربوطه ارائه کنند لازم به ذکر است نتایج شغل محل‌های مندرج در جدول ذیل پس از بررسی نهایی، متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

جزئیات اطلاعیه آزمون استخدامی وزارت نیرو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات مهم گزینش برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار

مدیرکل هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌وپرورش، فرآیند مراحلی که پذیرفته‌شدگان مرحله نخست آزمون استخدام آموزگار باید طی کنند را اعلام کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ داودالموسوی گفت: متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون استخدام آموزگار، در صورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه جزو معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت قرار گرفته باشند، نسبت به تکمیل برگه‌های مورد درخواست اقدام کنند.

وی افزود: هریک از داوطلبان معرفی شده چندبرابر ظرفیت، موظف هستند طبق مفاد اطلاعیه سازمان سنجش و براساس تقویم زمان بندی در فرایند بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و سایر مراحل حضور یابند.

داودالموسوی در ادامه  بررسی صلاحیت‌های عمومی افراد واجد شرایط را منوط به تأیید مدارک و مستندات داوطلبان دانست و گفت: با توجه به اینکه مقرر است تکمیل برگه‌های اطلاعات فردی داوطلبان جهت بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش از طریق سامانه my.medu.ir انجام شود، ضروری است پس از انتشار اسامی در سایت سازمان سنجش در مهلت تعیین شده با مراجعه به این سامانه با استفاده از گزینه ورود از طریق درگاه دولت و استفاده از شماره همراه با مالکیت شخص داوطلب نسبت به تکمیل دقیق فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش، اقدام کنند.

گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار با 3000 نیرو

مدیرکل هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش متذکر شد: عواقب ناشی از عدم تکمیل یا ارسال ناقص فرم مذکور و همچنین عدم ارسال مدارک موردنیاز در زمان مقرر متوجه داوطلب است.

داودالموسوی خطاب به پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی گفت: داوطلبان می‌توانند برای پیگیری اخبار و دریافت اطلاعات مورد نیاز مربوط به گزینش به درگاه اینترنتی https://gozinesh.medu.gov.ir مراجعه یا با نصب پیام رسان شاد، در کانال گزینش آموزش و پرورش به نشانی(  gozinesh_medu ) عضو شوند.

شایان ذکر است مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری در بخش اطلاعات فردی گزینش در سامانه و انجام بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش به شرح زیر اعلام شده است:

یک قطعه عکس پرسنلی( فایل عکس در کاربرگ اطلاعات فردی بارگذاری شده و اصل عکس به پرینت کاربرگ اطلاعات فردی الصاق می شود)

تصویر تمامی صفحات شناسنامه

تصویر کارت ملی

تصویر آخرین مدرک تحصیلی

تصویر مدارک مربوط به کسب مقام یا رتبه‌های علمی، فرهنگی و هنری، ورزشی، قرآنی و...

تصویر گواهی معتبر اشتغال در آموزش و پرورش

تصویر سوابق ایثارگری داوطلب و خانواده درجه یک

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون استخدامی معلمان؛ شاید هفته آینده
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری امروز اعلام می‌شود
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین
  • آخرین جزئیات آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + لینک سایت گزینش و مدارک
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
  • نکات مهم گزینش برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار