Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ پیش از ظهر امروز یادواره شهدای عملیات والفجر ۸ و شهید جعفر جنگروی جانشین لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا(ع) با حضور ، سردار حاج علی فضلی فرمانده لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا(ع) در دوران دفاع مقدس و فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) ، جمعی از خانواده های معظم شهدا، فرماندهان، پاسداران و بسیجیان، در ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان ویژه این مراسم بود.

 سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران در سخنانی انقلاب اسلامی را یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداوند به ملت ایران برشمرد و گفت:  به زعم دشمنان ما انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید اما به فضل خداوند و حضور گسترده مردم بصیر، شاهد برگزاری با شکوه راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور بودیم و ما تمام پیروزی‌های ۴۰ سال اخیر را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم.

  وی از برگزاری محفل های انس و الفت بین رزمندگان دوران دفاع مقدس و فعلی این سپاه خبر داد و گفت: در این جلسات فرهنگ ایثار و شهادت و تجربیات ارزشمند انقلاب به نسل جدید منتقل می شود و  یکی از دلایل عصبانیت دشمنان این است که سرنوشت کشور به دست جوان‌های نسل سوم و چهارم رقم می‌خورد.  

حسن‌زاده با تاکید بر اجرای برنامه های فرهنگی اظهار داشت: سال ۹۸ مراسم‌ مختلف به صورت ماهانه در زمینه های تحلیل نبرد، یادواره شهدا، شب خاطره با حضور پیشکسوتان و جوانان در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) برگزار خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت رزمنده دوران دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، ️ رزمنده مجاهد و سردار سرافراز سپاه اسلام، یادگار هشت سال دفاع مقدس، راوی جنگ و خادم الحسین حاج محمد (جمعلی) کیانی به جمع رفقای شهیدش پیوست.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • یادواره منطقه‌ای شهدای ایل کلهر
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • درگذشت رزمنده دوران دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری
  • ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد
  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا در آذربایجان غربی
  • تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان
  • کنگره شهدا در زرقان برگزار می‌شود
  • پیکر حاج صادق کرمانشاهی در گلزار شهدای قم آرام گرفت
  • برگزاری نشست هماهنگی کنگره شهدای شهرستان ملارد