Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@08:55:49 GMT

حمله به ماهیگیران یمنی در جزیره بضیع در الحدیده

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۷۴۰۰

ساعت24- سخنگوی نیروهای مسلح یمن از جنایت جدید ائتلاف سعودی ضد یمنی‌ها در جزیره بضیع در استان الحدیده که طی آن ماهیگیران یمنی هدف قرار گرفتند، خبر داد.

به گزارش المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن از شهادت ۸ ماهیگیر و زخمی شدن ۵ نفر دیگر در جریان حمله ائتلاف تحت سرکردگی سعودی به آن‌ها در جزیره بضیع در الحدیده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: جنگنده‌های ائتلاف متجاوز، ماهیگیران را در جزیره بضیع هدف قرار دادند که بر اثر آن هشت نفر شهید و پنج نفر زخمی و دو نفر مفقود شده اند. تیم‌های نجات به علت پرواز گسترده جنگنده‌های سعودی موفق به ادامه عملیات جستجو نشده اند. این جنایت در چارچوب اقدامات متجاوزان ضد قطعنامه‌های سازمان ملل و عدم پایبندی آن‌ها به آتش بس الحدیده و بی توجهی به صلح در یمن است.

سریع از سازمان ملل و فرستاده این سازمان ملل در یمن خواست که به مسئولیت خود عمل کنند و این جنایات را محکوم کنند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: به همان اندازه که نیروهای ما به قطعنامه‌ها و آتش بس الحدیده پایبند هستند در برابر ادامه این حملات علیه غیرنظامیان دست بسته نمی‌مانند.

از سوی دیگر وزارت بهداشت یمن اعلام کرد: ما آمریکا را مسئول در جنایت جزیره بضیع و دیگر جنایت می‌دانیم. ما از جامعه بین المللی می‌خواهیم که رهبران ائتلاف متجاوز را به خاطر ارتکاب جنایات جنگی فورا محاکمه کنند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: يمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۷۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: می‌دانیم جنایت مسکو توسط اسلام گرایان رادیکال انجام شده | فیلم

ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در خصوص عاملان حمله تروریستی به مجتمع کروکوس سیتی در مسکو گفت: می دانیم که این جنایت توسط رادیکال ها انجام شده است. اسلام گرایانی که خود جهان اسلام با ایدولوژی آنها قرن هاست که میجنگد. ایالات متحده از طریق راه های مختلف در تلاش است با سایر کشورها جهان را متقاعد کند که طبق اطلاعات آنها ردی از کی یف در حمله تروریستی به مسکو وجود ندارد./دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جنایت جدید اسراییل در جنوب لبنان/ دست‌کم ۶ تن شهید شدند
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • واکنش‌های ادامه دار به اظهارات علی مطهری درباره عید نوروز
  • ۶ عملیات نیروهای یمنی ضد آمریکا، انگلیس و اسرائیل طی۷۲ ساعت گذشته
  • عملیات گسترده یمنی‌ها علیه کشتی‌ها و ناوهای آمریکا و انگلیس
  • پوتین: می‌دانیم جنایت مسکو توسط اسلام گرایان رادیکال انجام شده | فیلم
  • حملات موشکی و پهپادی یمنی‌ها علیه کشتی‌ها وناوهای آمریکا و انگلیس
  • مراحل فرآوری تخم ماهی کفال توسط ماهیگیران تایوانی (فیلم)
  • حمله تروریستی به دومین پایگاه بزرگ نیروی دریایی پاکستان
  • نقش غرب در جنایت تجاوز صهیونیست‌ها به زنان غزه