Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد با اعلام اینکه سقف تسهیلات اشتغال مددجویان از ۲۰ میلیون به ۵۰ میلیون تومان برای مددجویان شهری و روستایی افزایش یافته است، افزود: سال آینده شاهد رشد ۲.۵ برابری تسهیلات بانکی تبصره ۱۶ با تخصیص ۳۵۰۰ میلیارد تومان هستیم؛ این در حالی است که این رقم امسال ۱۴۰۰ میلیارد تومان بود.

وی در ادامه به تسهیل شرایط ضمانت‌های مددجویان در بخش وام‌های روستایی اشاره و تصریح کرد: هم اکنون برای وام‌های ۲۰ میلیون تومانی یک ضامن نیاز است و همچنین افراد بدون ضامن نیز قرار است با ارائه وثیقه‌های شخصی، از وام‌های قرض‌الحسنه بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاح اعلام کرد: امسال سال سختی بود، اما با همت امدادگران و عنایت خداوند، صف ورودی مددجویان به چرخه کمیته امداد حذف شد.

وی از ساخت مسکن برای تمامی خانوار‌های مددجویان فاقد مسکن شهرستان فاروج خبر داد و افزود: سال آینده وام قرض‌الحسنه بیشتری به مددجویان پرداخت می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهری و روستایی رشد تسهیلات بانکی مسکن اشتغال تسهیلات بانکی شهری و روستایی کمیته امداد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مجید الهی راد در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه اترک افزود: میانگین تسهیلات هر مددجوی کمیته امداد مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان است که در صورت نیاز به تسهیلات تکمیلی مبلغ ۵۰ میلیون تومان هم از محل صندوق امداد ولایت پرداخت می‌شود.
وی در ادامه گفت: هزار مستاجر زیر پوشش کمیته امداد در استان وجود دارد که از این تعداد هزارو ۳۷۱ نفر شرایط نهضت ملی مسکن را داشتند و ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۶۸ طرح نهضت ملی مسکن مددجو ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و کمک بلاعوض هم از کمیته امداد دریافت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند
  • مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد
  • اعطای ۴۴ سری جهیزیه به نوعروسان و زوجهای جوان در پیرانشهر
  • ۲۱۰۶ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد گلستان واگذار شد
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی
  • بیش از ۸۰ درصد مددجویان روستاهای استان گلستان مالک مسکن هستند
  • واگذاری ۸۷۶ مسکن به مددجویان استان همدان
  • بهره برداری از ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور وبیناری رییس جمهور
  • ۱۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شد
  • عرضه پساب به صنایع سالانه ۳۵۰ میلیون مترمکعب افزایش می‌یابد