Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان تازه‌ترین جزئیات حمله انتحاری علیه اتوبوس نیروهای سپاه را تشریح کرد. ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

احمدعلی موهبتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان در ارتباط با جزئیات حادثه تروریستی محور زاهدان- خاش اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارشات واصله این حادثه تروریستی که حوالی عصر امروز در محور زاهدان به خاش رخ داده تاکنون 27 شهید و 13 زخمی در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در پی این حادثه تعدادی از نیروهای مدافع وطن در حالی که پس از اتمام ماموریت در حال رفتن به مرخصی بودند از جانب گروهک‌های معاند مورد هجمه قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در این حادثه خودرویی در محور خاش- زاهدان حوالی 65 کیلومتری زاهدان در مسیر اتوبوس حامل رزمندگان اسلام قرار داشت که زمانی که اتوبوس قصد سبقت‌گرفتن از این خودرو حامل مواد منفجره را داشته، خودرو از سمت شاگرد به اتوبوس برخورد می‌کند و انفجار انتحاری صورت می‌گیرد.

تازه‌ترین اخبار حمله انتحاری به اتوبوس حامل رزمندگان سپاه| 27 شهید و 13 مجروح تاکنون/ انتقال مجروحین به زاهدان/ واکنش عالم اهل‌سنت به جنایت تروریستیحمله انتحاری به اتوبوس حامل نیروهای سپاه در سیستان و بلوچستان با چندین شهید و مجروح + اطلاعیه قرارگاه قدسواکنش عالم اهل‌سنت به جنایت تروریستی علیه اتوبوس نیروهای سپاه/ دشمنان هرگز به مراد خود نمی‌رسندواکنش دادستان مرکز سیستان و بلوچستان به حمله تروریستی به اتوبوس پرسنل شیفت سپاه

موهبتی با تاکید بر اینکه بدون شک علت اصلی این حادثه عصبانیت دشمنان نظام از حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال بوده است، افزود: ملت ایران امسال با وجود همه تحریم‌ها و فشارها، گسترده‌تر از همیشه در راهپیمایی حضور یافتند و همین امر موجبات خشم دشمنان و طراحی چنین دسیسه‌ای شده است.

انتهای پیام/ ز

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان


سیدمحمد مهدی سجادی گفت: از ۲۸ فروردین ماه، ۱۳ شهرستان و ۱۵۹ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی افزود: در این مدت ۱۱۰ تیم عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در قالب ۶ هزار و ۳۷۷ خانوار متأثر امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر ۲ هزار و ۲۹ نفر از متاثرین را اسکان اضطراری دادند و برای سرنشینان ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب عملیات رهاسازی انجام شد.

وی بیان کرد: در این مدت سه هزار و ۵۰۱ کیلوگرم نایلون پوششی،سه هزار و ۵۴۱ تخته پتو، یک‌هزار و ۹۹۱ تخته موکت، ۹ هزار و ۲۸ بطری آب معدنی و در مجموع پنج هزار و ۶۵۵ بسته غذایی توسط امداد هوایی و زمینی با حضور تیم‌های عملیاتی هلال احمر در بین متأثرین توزیع شد.

سجادی از هموطنان عزیز خواست از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • هشدار نارنجی هواشناسی با پیش‌بینی سیل در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری دوره بازآموزی داوری برای ورزشکاران کوراش استان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی
  • نواخته شدن زنگ سلامت در تمامی مدارس سیستان و بلوچستان
  • دادستانی مرکز استان سیستان‌ و بلوچستان علیه شهردار کنارک و زاهدان اعلام جرم کرد