Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- همزمان با نشست ورشو و در حالیکه ته مانده‌های گروهک تروریستی منافقین آزادانه در خیابان‌های ورشو با حمایت آشکار آمریکا حضور پیدا کرده اند، شامگاه امشب تروریست‌های همپیاله منافقین در یک اقدام ناجوانمردانه در حمله‌ای انتحاری به اتوبوس حامل حافظان امنیت مرز‌های کشور، تعدادی از رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به شهادت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امروز ۲۴ بهمن، نشست ورشو با محوریت آمریکا در پایتخت لهستان برگزار می‌شود؛ نشستی که از آن تعبیر به «سیرک» می‌شود، چون بیش از آنکه در رابطه با موضوع مورد ادعا - به اصطلاح - «امنیت و صلح در غرب آسیا» باشد، یک نمایش مضحک از سوی بزرگترین عامل ناامنی منطقه غرب آسیا یعنی آمریکاست. نمایشی که بانیان آن سردمداران رژیم آمریکا هستند و عمده هدف از پیگیری آن را فشار به مقتدرترین کشور منطقه غرب آسیا یعنی جمهوری اسلامی ایران می‌دانند.

سلسله شکست‌ها و افتضاحات آمریکایی‌ها در برابر جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی همچنان ادامه دارد؛ «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید تیرماه سال ۹۶ در جمع اوباش گروهک تروریستی منافقین گفته بود، جشن کریسمس ۲۰۱۹ را در تهران می‌گیریم؛ این «احمق درجه یک» حالا ضمن اینکه نظاره‌گر گذشت ۲۳ روز از کریسمس ۲۰۱۹ است باید برای زخم عقب‌نشینی رژیم قلدرش از موضع ضدایرانی که در ماجرای نشست ورشو عیان شد، مرهمی بیابد.

لبنان هم نشست ورشو را تحریم کرد

البته علاوه بر اروپا و روسیه، کشور‌های دیگر تاثیرگذار منطقه از جمله لبنان نیز نشست ورشو را تحریم کرده‌اند؛ جبران باسیل، وزیر خارجه لبنان روز دوشنبه هفته جاری در کنفرانس خبری مشترک با محمدجواد ظریف همتای ایرانی خود تاکید کرد که کشورش در نشست ورشو شرکت نخواهد کرد.

با حماسه آفرینی مردم ایران در روز ۲۲ بهمن در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، اکنون آتش به اردوگاه دشمن افتاده است؛ آتشی که شعله‌های آن امروز در ورشو پایتخت لهستان که محل کنفرانسی ضدایرانی با تدارک آمریکا است زبانه خواهد کشید و احتمالا طی کنفرانس امروز مقامات آمریکایی نتوانند عصبانیت خود را از حضور میلیونی مردم ایران در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی پنهان کنند و ضدایرانی‌ترین مواضع سال‌های اخیر خود را با توهین به مردم ایران اتخاذ کنند.

اما همزمان با نشست ورشو و در حالیکه ته مانده‌های گروهک تروریستی منافقین آزادانه در خیابان‌های ورشو با حمایت آشکار آمریکا حضور پیدا کرده اند، شامگاه امشب تروریست‌های همپیاله منافقین در یک اقدام ناجوانمردانه در حمله‌ای انتحاری به اتوبوس حامل حافظان امنیت مرز‌های کشور، تعدادی از رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به شهادت رساندند.

این حادثه تلخ در حالی اتفاق افتاد که همزمان تروریست‌های منافق در خیابان‌های ورشو به جشن و پایکوبی پرداخته اند.

موضوعی که محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان نیز به آن اشاره کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه توییتر خود نوشت: اینکه ایران درست در همان روز برگزاری سیرک ورشو هدف حمله تروریستی قرار می‌گیرد، تصادفی است؟

ظریف به حضور منافقان تروریست نیز اشاره کرد و گفت: به خصوص وقتی که همتایان همان تروریست‌ها از خیابان‌های ورشو برای آن جشن به پا می‌کنند و با ربات‌های توییتر از آن حمایت می‌کنند.

اشاره ظریف به ربات‌های توییتری در واکنش به توییت‌هایی است که توسط ربات‌های مرتبط با گروهک منافقین و ضد انقلاب در چند وقت اخیر در حمایت از کنفرانس ورشو منتشر شده است، موضوعی که امروز بی بی سی جهانی نیز به آن اذعان داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ظریف نشست ورشو حمله تروریستی سیستان گروهک تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۸۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند

به گزارش همشهری‌آنلاین، چند پیش گروهک تروریستی «جیش الظلم» جهت دریافت کمک مالی، درگاه رمز ارزی در کانال رسمی خود درج کرد که در ادامه کانال‌ها و گروه‌های اسرائیلی جهت حمایت مالی از این تروریست‌ها درگاه رمز ارز را با این متن بازنشر کردند: «این کیف پول الکترونیکی متعلق به مبارزان آزادی در برابر تروریست‌های جمهوری اسلامی ایران است و در داخل ایران با آنها مبارزه می‌کند؛ تا جایی که می‌توانید از آنها حمایت کنید.»

حالا دیگر به طور مستند می‌توان گفت این گروهک تروریستی که فعالیت‌های آنها متمرکز در جنوب شرق کشور است و در اقدامات آنها رد و پای حمایت رژیم صهیونیستی به وضوح مشاهده می‌شود، کاملاً مورد حمایت رژیم کودک‌کش قرار دارد.

پیش از این نیز در هفته‌های اخیر رسانه اسرائیلی «ترور آلارم» با انتشار پستی از تروریست‌های جیش الظلم اعلام حمایت کرد.

گروهک موسوم به جیش العدل که خود را مدافع حقوق مردم بلوچستان معرفی می‌کند، پس از آنکه با واکنش منفی افکار عمومی مردم نسبت به جنایات اخیر در شهرستان‌های چابهار و راسک واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان مواجه شد، برای توجیه جنایات خود در بیانیه‌ای «جلوگیری از توسعه سواحل مکران» را علت اقدام خود خواند؛ هدفی که حالا به وضوح ضدیت این گروهک را با مردم منطقه عیان کرده است.

کد خبر 846317 منبع: تسنیم برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان خبر ویژه تروریسم در ایران

دیگر خبرها

  • دادگاه منافقین آغاز شد
  • برگزاری نخستین دادگاه منافقین در سال جدید آغاز شد
  • تبادل تروریست‌ها در بندر گوادر
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین برگزار می‌شود
  • آغاز دور جدید دادگاه سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین
  • جزئیات علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران