Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@07:15:40 GMT

وین کارت سامان، هم سود می‌دهد هم جایزه

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۸۳۰۹



به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک سامان، هر فصل 1.200.000.000 تومان جایزه نقدی بین همه کسانی که با استفاده از کارت خود برای کارهای روزمره مالی و بانکی حداقل 100 امتیاز کسب کرده باشند قرعه کشی خواهد شد.
این گزارش حاکی است همه علاقه مندان به استفاده از یک کارت برای کسب سود و شرکت در قرعه کشی می‌توانند به شعب بانک سامان مراجعه کنند و ضمن افتتاح حساب و انجام کارهای روزمره بانکی شانس خود را برای بهره مندی از جوایز وین بالاتر ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است در هر فصل 444 جایزه نقدی به مبلغ 12 میلیارد ریال مشتمل بر 4 جایزه هر یک به مبلغ 1 میلیارد ریالی، 40 جایزه 100 میلیون ریالی و 400 جایزه 10 میلیون ریالی بین دارندگان وین کارت قرعه‌کشی خواهد شد.
اطلاعات بیشتر را در سایت بانک سامان بخوانید یا با 0216422 تماس بگیرید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مظفری گفت: با گزارش گشت مشترک تعزیرات حکومتی پیرامون کشف روغن موتور از یک باب منزل مسکونی، پرونده این تخلف برای رسیدگی به شعبه چهارم تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی افزود: پرونده قاچاق روغن موتور به ارزش ۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز دانست و متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالای کشف شده محکوم کرد.

مظفری با اشاره به بازدید‌های نظارتی و مشترک تعزیرات با سایر دستگاه ها، گفت: در این بازدید‌ها ۱۵۰ تیم گشت مشترک در استان برای بازرسی اعزام شدند و در مجموع ۹۲۹ بازرسی انجام دادند.

وی افزود: در طرح ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان نیز روسای شعب سیار تعزیرات حکومتی زنجان به همراه ضابطان قضایی از ۹۲۹ واحد صنفی بازدید و ۶۸ واحد متخلف را پلمب کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی و کم فروشی را در سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف تراکنش های غیرحضوری در شبکه بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان رسید
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور