Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نراتزوری تایید کرد او یکی از عوامل گرفتن بازوبند از ایکاردی بوده است.

طرفداری- اینتر روز شلوغی و پر حاشیه ای را سپری کرد؛ بازوبند کاپیتانی از مائورو ایکاردی گرفته شد و از این پس به بازوی سمیر هندانوویچ بسته می شود. ایکاردی نیز پس از مطلع شدن از تصمیم باشگاه، با وجود اینکه نامش در لیست اینتر برای دیدار با راپید وین بود، حاضر نشد با بقیه راهی اتریش شود و در میلان ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از Football-Italia؛ لوچانو اسپالتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با راپید وین گفت:

بازی مهمی در اتریش خواهیم داشت و سپس زمان کافی برای رسیدگی به وضعیت ایکاردی موجود است. در رابطه با گرفتن بازوبند از او، تصمیم بود که همراه با مسئولان باشگاه گرفته شد. تصمیم سخت و دردناک بود اما همه از آن حمایت کردند. تصمیمی بود که در جهت حفظ منافع باشگاه باید گرفته می شد. برای ما سخت بود که این موضوع را به اطلاع ایکاردی برسانیم اما وقتی فهمید بسیار ناامید شد و سپس اعلام کرد همراه با تیم به وین نمی آید.

اگر یادتان باشد بعد از بازی با پارما گفته بودم که باید به یک سری مسائل رسیدگی کنیم و این موضوع دقیقا یکی از همین مسائل بود. در زمان مناسبی این تصمیم گرفته شد. برای یکی از بازیکنان خود (هندانوویچ) خوشحال هستیم و برای دیگری (ایکاردی) ناراحت شدیم.

حواشی در اطراف ایکاردی وجود داشت که به او به عنوان بازیکن و به سایر بازیکنان به عنوان کاپیتان آنها، آسیب می رساند. از این وضعیت خجالت زده هستیم چون کمی شرایط تیم را به هم ریخت. در هر صورت شما باید وقتی عاشق کسی هستید، چیزی را پنهان نکنید و واقعیت را به او بگویید. در نهایت بیایید روی بازی مهم با راپید وین تمرکز کنیم. اگر کسی به چیزی جز نتیجه بازی با راپید وین فکر کند، در مسیر اشتباهی قدم برمی دارد.

پس از این صحبت های اسپالتی، خبرنگاران بازهم در مورد ایکاردی پرسیدند و سرمربی اینتر پاسخ داد:

عجیب است که می بینم اینقدر شما به بازی فردا اهمیت می دهید! ناامیدکننده است که سوالات دائما پیرامون موضوع مشخصی مطرح می شود. راپید وین تیم بسیار خوب و منظمی است که از نظر تاکتیکی همچون بسیاری از تیم های سری آ است. فردا ایکاردی را نداریم اما در عوض لائوتارو در ترکیب خواهد بود و در بازی های اخیر دیدیم که چه کیفیتی دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۸۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال هوادار در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: هوادار با مسعود شجاعی متحول شده و از آنجا که تأسیس این باشگاه با خود من بوده است مصاف با هوادار تداعی کننده خاطرات است.

او ادامه داد: از زمانی که شجاعی عهده دار هوادار شده، این تیم هم نتایج بهتری کسب کرده و هم اینکه در جدول پیشرفت داشته است. ما از بدو ورود به باشگاه پیکان تصمیم گرفتیم ذهنیت باختن را از بازیکنان تیم دور کنیم. در نیم فصل دوم شرایط خوبی داشته‌ایم اما تلاش می‌کنیم تا بهتر شویم و می‌دانیم هنوز کارمان به پایان نرسیده است. هوادار تیم با کیفیتی است و اصولاً بازی کردن در برابر چنین تیمی ما را اذیت خواهد کرد.

او افزود: سیاست پیکان استفاده از بازیکنان جوان است و در همین خصوص بازیکنان با کیفیتی را در اختیار داریم که کمک‌های زیادی به ما می‌کنند. در بازی هفته گذشته برابر مس رفسنجان نیز از دو بازیکن تیم جوانان خود استفاده کردیم و امیدوارم در ادامه مسابقات لیگ برتر نیز از این ظرفیت خود استفاده کنیم. در جدول به ثبات خوبی رسیدیم و پس از اینکه هفته‌ها استرس داشتیم اکنون به جایگاه خوبی رسیده‌ایم.

سرمربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا در هر بازی بهترین نتیجه را کسب کنیم تا در پایان فصل رتبه خوبی را در جدول به دست آوریم. ما اهدافی را در پیکان برای خود برنامه‌ریزی کرده‌ایم و مطابق با آن کارهای خود را پیش می‌بریم. بازی زمانی که با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان می‌رسد را بیشتر از نتیجه تساوی بدون گل دوست دارم و از زمانی به تیم پیکان پیوستم تلاش کردم تا با دستیارانم هر روز تمرینات ویژه‌ای را برای بازیکنان تدارک ببینیم و فکر می‌کنم تا حدود زیادی هم توانسته‌ایم به موفقیت برسیم. ما همانطور که گل می‌زنیم باید کاری کنیم که گل کمتری را هم دریافت کنیم.

عنایتی تصریح کرد: تمام بازیکنان تمرینات مشترکی خواهند داشت و این طور نیست که با بازیکنان جوان به صورت انفرادی تمرین کنم. بازیکنان جوان در کنار بازیکنان باتجربه می‌توانند به موفقیت بیشتری برسند.

کد خبر 6080764

دیگر خبرها

  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس
  • اوزونیدیس: در تیم من، قرار گرفتن بین 11 نفر اصلی کار بسیار سختی است / فیلم
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • دوناروما: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم؛ از بازی برای پاری سن ژرمن خوشحالم
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد
  • علی آرزومندی: مهرام چالش سختی در نیمه نهایی لیگ بسکتبال دارد