Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، قطر و کویت در پیام‌هایی جداگانه حادثه تروریستی در استان سیستان و بلوچستان را محکوم کرده و شهادت جمعی از نیرو‌های ایرانی را تسلیت گفتند.

خبرگزاری رسمی کویت (کونا) گزارش داد، صباح الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت در بیانیه‌ای به حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان با محکوم کردن حمله تروریستی سیستان و بلوچستان با خانواده‌های بازماندگان ابراز همدردی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: «این اقدام تروریستی را که بی گناهان را هدف قرار داد، محکوم می‌کنیم و برای قربانیان این حادثه علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل مسالت داریم.»

همچنین جابر المبارک الحمد الصباح و نواف الأحمد الجابر الصباح، نخست‌وزیر و ولیعهد کویت نیز در پیام‌هایی جداگانه به حسن روحانی، ضمن محکوم کردن حمله به اتوبوس حامل نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این حادثه تروریستی را محکوم کردند.

از سوی دیگر، تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، عبدالله بن حمد آل ثانی، معاون امیر قطر و عبدالله بن ناصر بن خلیفه نخست‌وزیر و وزیر کشور قطر این حادثه تروریستی را تسلیت گفته و با محکوم کردن آن، برای مجروحان شفای عاجل مسالت کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطر حمله تروریستی تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان از عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی

ایسنا/سیستان و بلوچستان آیت الله محامی نماینده ولی فقیه استان و محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در پیامی از پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی ایران به تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق اعلام حمایت کردند.

به گزارش ایسنا، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند» سوره احزاب آیه ۲۳

«رژیم خبیث اشتباه کرد و باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد» این فرمایش مقام معظم رهبری از قطعی بودن پاسخ محکم جمهوری اسلامی ایران به تجاوز بزدلانه‌ رژیم خبیث صهیونیستی حکایت می‌نمود که شب گذشته با رشادت دلاورمردان این مرز و بوم پاسخ داده شد.

عملیات غرورآفرین ‌«وعده صادق» بیانگر اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گرفتن انتقام از جنایات بی محابا و وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی در تجاوز وحشیانه به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق و تنبیه سخت برای این رژیم جنایتکار بود.

نیروی‌های هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمایت ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و طراحی و برنامه ریزی دقیق این عملیات، توانایی‌ عظیم و خیره کننده کشور عزیزمان در عرصه‌های دفاعی و نظامی را به نمایش گذاشتند که با تلاش شبانه‌روزی شهدای والامقامی چون شهید «طهرانی مقدم» پایه ریزی گردیده بود و سبب شادی دل تمامی مظلومان و آزادیخواهان جهان گردید.

اینجانبان با درود به روح بلند و ملکوتی شهدای گرانقدر طریق القدس و همه شهدای والامقام جبهه مقاومت به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» و «سردار شهید طهرانی مقدم»، این موفقیت بزرگ را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و تمامی مظلومان و آزادیخواهان جهان به خصوص مردم ولایتمدار استان سیستان و بلوچستان تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون تمامی خدمتگزاران به ویژه پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت داریم. بِمنه و کرمه

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گیرافتادگی لودر در سیلاب در محور خاش به ایرانشهر با ۳ جان‌باخته
  • نخست‌وزیر جدید کویت منصوب شد
  • پیام مشترک نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار در پی عملیات شکوهمند "وعده صادق"
  • نخست‌وزیر کویت منصوب شد
  • اقدامات تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان نتیجه طراحی اسرائیل بود
  • استرداد ۱۰ میلیارد ریال به‌ حساب مالباختگان فضای مجازی
  • حمله تروریستی راسک و چابهار طراحی اسرائیل بود
  • پیام قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان از عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • واکنش وزیر کشور به حملات تروریستی در سیستان و بلوچستان