Web Analytics Made Easy - Statcounter

 نشست با فرمانداران و بخشداران مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه با حضور استاندار کرمانشاه تشکیل شد

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در این نشست گفت: روند بازسازی در روستاهای زلزله‌زده استان به مراحل پایانی رسیده است.

 او افزود: بر اساس بازدیدهای میدانی که از مناطق زلزله‌زده داشته‌ایم، روند بازسازی روستاهای زلزله‌زده به مراحل پایانی خود رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه گفت: بازسازی تعدادی خانه‌های آسیب‌دیده به پایان رسیده، ولی هنوز کسی در آنها ساکن نشده که ممکن است دلایلی همچون ترس از پس لرزه‌ها داشته باشد.

 بازوند ادامه داد: پس از عید نوروز و با توجه به اتمام روند بازسازی در روستاهای زلزله‌زده، به تدریج ستادهای بازسازی در این مناطق جمع‌آوری می‌شوند.

او به روند بازسازی اماکن دامی اشاره کرد و افزود: بر اساس گزارش سازمان کشاورزی تاکنون حدود 11هزار جایگاه‌های دامی در مناطق زلزله‌زده بازسازی شده است.

استاندار کرمانشاه درباره بازسازی واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد گفت: تاکنون بازسازی ۲۵۰۰ واحد آسیب‌دیده از زلزله متعلق به مددجویان کمیته امداد به اتمام رسیده است و تا پایان سال نیز ۲۵۰۰ واحد دیگر  آماده تحویل می‌شود و باقی‌مانده واحدها هم تا خرداد ۹۸ به اتمام خواهد رسید.

بازوند ادامه داد: با تلاش‌های شبانه‌روزی که طی این مدت صورت گرفته حدود ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای مناطق زلزله‌زده تخصیص یافته و انتظار است فرمانداران و بخشداران مناطق زلزله‌زده با جدیت به دنبال جذب کامل این اعتبارات ارزشمند باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زلزله عید نوروز کشاورزی کمیته امداد بازسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان، استاندار که عصر امروز به همراه شهردار و مسئولان شهری رشت، از میزان روند اجرای طرح میثاق شامل ۵ تقاطع غیر هم سطح در میدان امام حسین، میدان نیروی دریایی، خیابان آیت الله رودباری، بلوار حمیدیان و خیابان باهنر در رشت بازدید کرد، گفت: روند اجرای این طرح‌ها که از نیمه شهریور ۱۴۰۲ آغاز شده، به صورت مطلوب و مطابق زمان بندی در حال انجام است و در تلاشیم تا پایان امسال ۴ طرح از این ۵ طرح را به بهره برداری برسانیم.
اسدالله عباسی با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها از مطالبات مردم است، افزود: با اجرای این طرح‌ها، گره ترافیکی شهر رشت باز خواهد شد.
شهردار رشت هم گفت: پنج تقاطع غیر همسطح رشت، به صورت میانگین ۲۵ درصد پیشرفت دارد و زمان اجرای بعضی از این طرح‌ها ۱۸ و بعضی ۲۴ ماهه است که بعضی از آن‌ها از بازه زمانی مورد نظر جلوتر هستند.
رحیم شوقی افزود: به استاندار امروز قول دادم با کار شبانه روزی، تا پایان سال ۴ طرح از ۵ طرح را افتتاح کنیم تا مردم در ایام عید مشکل ترافیکی نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد
  • پاشینیان: ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد + فیلم
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال