Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان کشور امروز صبح ساعت 6/30 دقیقه وارد فرودگاه کرمانشاه شد و راهی شهرستان قصرشیرین محل اجلاس سالیانه روسای فدراسیون‌های ورزشی شد

نشست اجلاس سالیانه روسای فدراسیون‌های ورزشی ایران امسال برای اولین بار با حضور روسای فدراسیون‌های کشور و وزیر ورزش در نقطه صفر مرزی در شهرستان قصرشیرین تشکیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

​اجلاس سالیانه روسای 53 فدراسیون ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان، امروز (پنجشنبه) 25 بهمن ماه‌سالجاری در شهرستان مرزی قصرشیرین برگزار خواهد شد.

علاوه بر وزیر ورزش و جوانان و روسای فدراسیون های ورزشی، معاونین این وزارتخانه، رئیس کمیته ملی المپیک، استاندار کرمانشاه، نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شواری اسلامی و مسئولین ورزش و جوانان استان کرمانشاه هم در این نشست حضور خواهند داشت.

 نشست سالیانه روسای فدراسیون‌های ورزشی کشور از صبح  امروز (25 بهمن) شروع می‌شود و تا ظهر ادامه دارد که در این نشست، برنامه‌های سال آینده ورزش کشور و فدراسیون‌های ورزشی تشریح می‌شود.

کمک به هیأت‌های ورزشی کرمانشاه و برگزاری مسابقات ورزشی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه از دیگر مباحثی است که در این نشست مطرح خواهد شد.

دکتر مسعود وزیر ورزش و جوانان کشور، رئیس کمیته ملی المپیک،  روسای فدارسیون‌ها و مسئولان استانی   پس از پایان این نشست از مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه بازدید خواهند کرد.

تعدادی از روسای فدراسیون‌ها نیز ساعت 20 و 20 دقیقه عصر دیروز  به کرمانشاه  آمدند و دیشب پس از دیدارهای جداگانه‌ای که با هیأت‌های زیرمجموعه خود داشتند، راهی قصرشیرین شدند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک زلزله ورزش و جوانان وزارتخانه وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۹۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصرشیرین می‌تواند بسترساز شکل‌گیری یک منطقه آزاد ممتاز باشد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر شنبه ر نشست معارفه مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین که با حضور حجت الله عبدالمالکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و معاونان استانداری برگزار شد؛ عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های بسیار خوب استان کرمانشاه، تلاقی مجموعه بسیار گرانبهایی از ظرفیت‌های مختلف در مرزهای غربی کشور است.

وی ادامه داد: قصرشیرین هر ساله میزبان یک ظرفیت فرهنگی، فکری و اعتقادی به نام جریان تمدنی اربعین است و ظرفیت منطقه آزاد هم می‌تواند یک گشایش بسیار خوب دیگری برای این منطقه باشد.

استاندار کرمانشاه بر پیگیری‌های برنامه‌ها و مسائل مرتبط با منطقه آزاد تجاری قصرشیرین را از اولویت‌های استان دانست و گفت: برنامه‌ها و طرح‌های مرتبط با منطقه آزاد باید به شکلی عالمانه و صبورانه دنبال شود.

وی بر ضرورت پرهیز از هرگونه فرصت سوزی، عنوان کرد: باید از فرصت منطقه آزاد برای ایجاد اشتغال و تولید مولد برای مردم عزیز استان کرمانشاه به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

صحرایی در ادامه سخنانش گفت: کارها و فعالیت‌های صورت گرفته در منطقه آزاد قصرشیرین در مقایسه با دیگر مناطق آزاد تازه تأسیس بسیار خوب بوده است و این موضوع، مقدمه بسیار خوبی برای انجام حرکت‌های بعدی خواهد بود.

وی با تقدیر از تلاش‌های نادر نادری در دوران فعالیت خویش به عنوان مدیر اجرایی منطقه آزاد عنوان کرد: امیدوارم در ادامه هم بتوانیم از ظرفیت حضور ایشان در منطقه آزاد قصرشیرین استفاده کنیم.

مدیر ارشد استان با ابراز خرسندی از معرفی مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین، عنوان کرد: آقای محمودیان را از سال‌ها قبل به عنوان فردی بسیار با انگیزه و پرتلاش می‌شناسم و خوشحالم که شاهد بازگشت یکی از سرمایه‌های انسانی استان هستیم‌.

وی از تلاش‌های دکتر عبدالمالکی دبیر شورای مناطق آزاد کشور برای مشخص شدن ترکیب هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با کمک‌های آقای عبدالمالکی روند پیگیری برنامه‌ها و طرح‌های مرتبط با منطقه آزاد قصرشیرین با زمان بندی مناسبی به خوبی پیش برود.

کد خبر 6076936

دیگر خبرها

  • طرح آمایش سرزمینی ورزش در کرمانشاه در حال انجام است
  • وزیر ورزش و جوانان گفت: حجاب ورزشکاران نشان دهنده اقتدار فرهنگی ایران است
  • وزیر ورزش: اجرایی شدن وعده صادق را تبریک می‌گویم/ ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند+ فیلم
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • کیومرث هاشمی: واکنش قهرمانان به اجرایی شدن وعده صادق نشان از درک بالای جامعه ورزش دارد
  • دیدار وزیر ورزش با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی مختلف
  • نشست وزیر امور خارجه با سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران
  • نشست وزیر امور خارجه با سفرا و روسای نمایندگی های خارجی
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • قصرشیرین می‌تواند بسترساز شکل‌گیری یک منطقه آزاد ممتاز باشد