Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@19:25:34 GMT

مسئولین افراد سالم را برای مدیریت ها انتخاب کنند

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۹۳۳۳

مسئولین افراد سالم را برای مدیریت ها انتخاب کنند

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه مسئولین باید افرادی سالم را برای مدیریت ها انتخاب کنند، تصریح کرد: یکی از راه های دفع خطرات علیه انقلاب اسلامی انتخاب افرادی انسان محور برای مسئولیت ها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام، شب گذشته (۲۴ بهمن) در شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور جمعی از مسئولین در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، از حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد و گفت: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی ضامن آینده انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه با ورود انقلاب به دهه پنجم عمر خود شاهد مرحله ای جدید از پیشرفت ها در آن خواهیم بود، افزود: عبرت گرفتن از خطاهای گذشته و چراغ راه قرار دادن آن ها در سال های آینده انقلاب ضروری است.

 

وی بر بررسی نقاط قوت و ضعف توسط مسئولین در چهل سال گذشته انقلاب تاکید کرد و اظهار کرد: با شناسایی دقیق این نقاط راه های برون رفت از مشکلات و پیشرفت های جدید به دست می آید.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه مسئولین باید افرادی سالم را برای مدیریت ها انتخاب کنند، تصریح کرد: یکی از راه های دفع خطرات علیه انقلاب اسلامی انتخاب افرادی انسان محور برای مسئولیت هاست.

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم افراد نااهل بر منصب مدیریت ها قرار گیرند، خاطرنشان کرد: مدیران آینده انقلاب اسلامی باید شایسته و در چارچوب ارزش ها برگزیده شوند.

 

حجت الاسلام نکونام اتحاد و برخورد را با مفاسد را نخستین رمز پیشرفت انقلاب در سال های آتی برشمرد و اظهار کرد: نباید اجازه دهیم همبستگی و امنیتی که در این چهل سال گذشته به سختی به آن رسیده ایم به سهولت مخدوش شود.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فاطمیه ایام فاطمیه راهپیمایی اصفهان انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر مردم و مسئولین سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر حمایت دولت و مسئولین حمایت مسئولین چهارمحال و بختیاری مسئولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب چهره‌های برتر و شاخص سال۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی در فارس

دریافت 34 MB کد خبر 6083961

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • حملات نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی به اسرائیل، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • انتخاب چهره‌های برتر و شاخص سال۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی در فارس