Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، حضور پرشور و حماسی مردم در سالروز جشن انقلاب ، در رسانه های رژیم اسرائیل بازتاب ویژه ای داشته است.

در برنامه امشب آنچه که  رسانه های اسرائیل درباره چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و واژگونی پرچم رژیم اسرائیل در تهران و برافراشته شدن پرچم فلسطین نوشته اند ، مورد بحث قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همپنین قدرت موشکی و توان هسته ای جمهوری اسلامی از دیگر محورهایی است که « العین الاسرائیلیه » به آن پرداخته است. «العین الاسرائیلیه» امشب ساعت 21 به وقت تهران از شبکه العالم پخش می شود و فردا ساعت 12 نیز تکرار خواهد شد.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب انقلاب اسلامی ایران رسانه فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۹۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات موشکی ایران ضررهای مالی و نظامی بسیاری به اسرائیل زد

سرهنگ پاسدار مهدی مشتاقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امام راحل در اوایل انقلاب نهادی را به نام سپاه تأسیس کرد که از بطن مردم برخاسته است به همین جهت سپاه یعنی مردم و مردم یعنی سپاه، این بدان علت است که از جمعیت مردمی برای تأسیس این نهاد بسیج شدند و این نهاد شکل گرفت.

وی افزود: سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف اعم از غائله گنبد، هشت سال دفاع مقدس، سیل، زلزله و کرونا در کنار مردم جهت خدمت رسانی به آنان بوده است، در شهرستان اردستان هنگام جنگ تحمیلی مردم بالغ بر یک هزار شهید تقدیم انقلاب نموده که تعداد بسیاری از آنان پاسداران سپاه انقلاب اسلامی بوده است.

مشتاقی خاطرنشان کرد: امروزه شیطنت‌های دشمن به ویژه رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه بی‌علت نیست زیرا امروزه انقلاب اسلامی ایران شکوهمند تر از گذشته همچون امپراتوری بزرگ ایران در دنیا عمل کرده و تمام مستضعفین جهان چشم به این نظام مقدس و رهبری معظم انقلاب آن دوخته‌اند و این مقوله برای دشمنان جمهوری اسلامی سخت است.

مسؤول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج اردستان تصریح کرد: هدف دشمنان انقلاب اسلامی امام زمان (عج) است، به همین منظور در تعداد زیادی از دانشگاه‌های آمریکا به طور تخصصی در مورد امام زمان شناسی، مباحث ظهور شناسی، سپاه شناسی، ایران شناسی و شیعه شناسی فعالیت می‌کند.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی در رأس جبهه مقاومت قرار دارد و به همین دلیل از انقلاب هراس دارند و توطئه‌های مختلف را برنامه‌ریزی می‌کنند. امروز انرژی هسته‌ای ایران در اوج قدرت در دنیا قرار دارد که مرهون شهدایی چون علی محمدی و فخری زاده هاست.

مشتاقی ادامه داد: در دوران همه‌گیری ویروس کرونا، جمعیت بسیاری در جهان فوت شدند و این ویروس توسط صهیونیست‌ها منتشر شد که در طول این مدت سپاه در کنار مردم و وزارت بهداشت بود.

مسؤول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: امروزه بنابر فرموده امام راحل، تضعیف سپاه و سایر نیروهای مسلح از گناهان کبیره بوده و برخلاف سابق کلیه نیروهای مسلح و سازمان‌های امنیتی ایران در اوج قدرت و شکوه قرار دارند، رژیم صهیونیستی قصد نابودی حماس را در جنگ غزه داشت که موفق نشد.

وی اضافه کرد: شش ماه است که رژیم صهیونسیتی غزه را بمباران می‌کند و به طفل شیرخوار، زن و مرد رحمی نمی‌کند و جنایت‌های بسیاری را انجام می‌دهند.

مشتاقی گفت: همانطور که داعش در سوریه و لبنان عمل کرد و مردم باید بدانند که جبهه مقاومت، پاکستان، افغانستان، لبنان و جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت کردند.

مشتاقی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، بیان کرد: انقلاب اسلامی پاسخ این جنایت را داد و پادگان نظامی رژیم صهیونیستی رو با خاک و خون یکسان کرد زیرا اسرائیل سفارت ایران در سوریه را منهدم و در جنگ‌های گذشته آمریکا و اسرائیل نیابتی عمل می‌کردند ایران نیز نیابتی عمل می‌کرد ولی امروز حمله به سفارت حمله به خاک یک کشور تلقی می‌شود بنابراین جنگ روبرو انجام شد.

مسؤول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج اردستان تاکید کرد: خباثت رژیم صهیونیستی را باید به تمام دنیا نشان داد و نباید در مقابل این‌ها کوتاهی کرد چرا که جنایت‌های بسیاری توسط این رژیم منحوس انجام شده و در گذشته هم به پیامبران و امامان نیز جسارت‌ها کرده‌اند.

وی یادآور شد: امید می‌رود با همکاری مسؤولان عالی کشور و دولت، از مشکلات اقتصادی نیز برون‌رفت پیدا کنیم و در این زمینه سپاه نیز در کنار مسؤولان و مردم خواهد بود.

کد خبر 6082799

دیگر خبرها

  • عملیات موشکی ایران ضررهای مالی و نظامی بسیاری به اسرائیل زد
  • وحدت؛ قربان این گشت! /تحلیل کیهان از بازتاب حمله ادعایی به اصفهان/اقدام با ریزپرنده دلخوشی یا مقدمه اقدام اصلی؟!
  • جوسازی رسانه‌های معاند برای ترمیم شکست سنگین اسرائیل؛ ریزپرنده‌ها آبرویشان را بُرد
  • اسرائیل اگر دست از پا خطا کند سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد
  • مروری بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • بازتاب آیین روز ارتش ایران در رسانه‌های خارجی/ ترس متحدان اسرائیل از توان موشکی تهران
  • رسانه روس: حمله ایران بسیار موفق‌تر از آن چیزی بود که به نظر می‌رسد
  • پیام وزیر اطلاعات درباره حمله سپاه به اسرائیل