Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@21:17:29 GMT

آپارتمان‌های کمتر از یک میلیارد تومان

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۹۳۹۹

 به گفته آنها هرچند طبق عادت هر ساله، بازار معاملات مسکن در یکی دو ماه پایانی سال قدری گرم می‌شود اما مشاوران املاک عنوان می‌کنند با توجه به وضعیت بازار مسکن از ابتدای سال‌جاری تاکنون و همچنین شرایط کلی اقتصاد، به‌نظر می‌رسد بازار مسکندر پایان امسال ثبات بیشتری به لحاظ حجم معاملات و قیمت نسبت به مدت مشابه سال‌های گذشته تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی میدانی فایل‌های ارائه شده به بنگاه‌های املاک شهر تهران حاکی از آن است که در حال‌حاضر تب و تاب افزایش قیمت‌های پیشنهادی از سمت عرضه نسبت به ماه‌های گذشته کاهش پیدا کرده است. با این حال هنوز هم برخی از فروشندگان قیمت‌های پیشنهادی خود را چندان متناسب با وضعیت بازار ارائه نمی‌کنند.

در عین حال بررسی‌ها نشان می‌دهد بخشی از قیمت‌های پیشنهادی ارائه شده از سوی فروشندگان در مناطق مختلف شهر با ویژگی‌های مختلف جغرافیایی و... به یکدیگر نزدیک است. با این حال به‌نظر می‌رسد هنوز هم متقاضیان خانه‌اولی که به‌دنبال خرید مسکن تا پایان سال‌جاری هستند می‌توانند با قرار گرفتن بازار در شرایط ثبات، در روند مناسب‌تری به جست و جو برای یافتن خانه موردنظر خود بپردازند.

در جدول نبض بازار امروز قیمت‌های پیشنهادی ارائه‌شده از سوی فروشندگان برای آپارتمان‌های با قیمت کمتر از یک میلیارد تومان آمده است. برخی از این قیمت‌ها، ممکن است بالاتر یا پایین‌تر از میانگین قیمت منطقه‌ای برای آپارتمان‌های مشابه تعیین شده باشد.

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مسکن مسکن آپارتمان مشاوران املاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 746319

دیگر خبرها

  • قیمت سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • قیمت طلا امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • قیمت طلا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳