Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@02:15:46 GMT

برخی با ادعای اسلام به جنایت و پلیدی دست می‌زنند

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۹۴۴۶

برخی با ادعای اسلام به جنایت و پلیدی دست می‌زنند

معاون دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: برخی با ادعای اسلام به جنایت و پلیدی دست می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام «نجف لک زایی» در مراسم شب شعر«بر منبر خون» پاسداشت شهدای روحانی مدافع حرم که شب گذشته (چهارشنبه 24 بهمن ماه) در سالن همایش غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه برگزار شد، گفت: شهدای مدافع حرم با یاری اهل بیت(ع) موفق شدند در برابر تروریست های داعش مقاومت کرده و به پیروزی دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلام حوزه علمیه افزود: گروه دیگر کسانی هستند که ادعای مسلمانی و توحید و عمل به قرآن دارند اما دشمنی و پلیدی و جنایت را در پیش گرفته اند.


وی خطاب به خانواده شهدای مدافع حرم تصریح کرد: فرزندان شما قدم مبارکی برداشته و در این راه شهید شدند. آنها مطمئنا نصرت و مودت اهل بیت(ع) را دارند.


لک زایی اظهار داشت: افرادی از افغانستان و پاکستان و هندوستان و ایران به یاری اهل بیت(ع) رفته و به شهادت رسیدند. این روزها مظلومیت اهل بیت(ع) در سوریه و عراق و سایر مناطق قابل مشاهده است.


معاون دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به آیه «قل لا اسئلکم علیه اجرا الا المودت فی القربی» اشاره کرد و ادامه داد: چگونه ممکن است فردی مدعی عمل به قرآن و پیروی از اهل بیت(ع) باشد اما به حرم حضرت زینب(س) تعرض کند.


وی خاطرنشان ساخت: آیا می شود کسی آیه مودت ذی القربی که متعلق به اهل بیت(ع) است را بخواند اما حرم امامین عسکریین(ع) را منفجر کند؟ آیا می شود کسی قرآن بخواند و با حضرت زهرا(س) و امام علی(ع) و امام حسن(ع) و امام حسین(ع) این رفتار را داشته باشد؟


معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلام حوزه علمیه تأکید کرد که فقط پیروان اهل بیت(ع) به این آیه عمل کردند و خدا توفیق داد که در این امتحان سربلند باشیم.

پایان پیام/549

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فاطمیه ایام فاطمیه چهل سالگی انقلاب جشنواره فیلم فجر اصفهان انقلاب اسلامی مدافعان حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۹۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه اعلام شد

معاونت پژوهش حوزه های علمیه کشور جزئیات کامل فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال و هشتمین جشنواره مقالات علمی حوزه را اعلام کرد.

همایش کتاب بیست‌وششم ویژه:

کتاب‌های چاپ اول حوزویان در سال ۱۴۰۲

پایان‌نامه‌های سطح۴ یا دکتری دفاع شده در سال ۱۴۰۲

مقالات علمی پژوهشی و علمی ترویجی حوزویان که در سال ۱۴۰۲ در نشریات علمی منتشر شده است

محورهای همایش:

«جهاد تبیین»، «فقه معاصر»، «ابعاد علمی بیانیه گام دوم انقلاب»، «زن و خانواده»، «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»، «علوم انسانی اسلامی، فضای مجازی»، «آسیب های اجتماعی»، «جمعیت»، «اقتصاد مقاومتی»، «سبک زندگی اسلامی»، «هنر (فلسفه هنر، هنر در اسلام)»، «محیط زیست و منابع طبیعی».

مهلت ارسال آثار:

پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

ثبت‌نام اینترنتی:

https://ketabehowzeh.ismc.ir

راه ارتباطی:

۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۳

۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۴

۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۵

تلفن جشنواره:

۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۸

۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۹

نشانی دبیرخانه:

قم، جمکران، بلوار انتظار، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه

دیگر خبرها

  • فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه اعلام شد
  • ببینید | معاون دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: در عملیات تنبیهی دنبال کشته‌‌گرفتن نبودیم
  • پاسخ تلافی‌جویانه موشکی ایران کار بزرگی بود
  • کلید تمام پلیدی‌ها
  • نمایشگاه تصاویر تاریخی بهشت بقیع/ آخرین عکس نویافته از بقیع در قم به نمایش در می‌آید
  • عملیات «وعده صادق» قدرت مافوق تصور برای ایران ایجاد کرد
  • ایران مقتدر، آبروی جهان اسلام
  • حوزه درس امام(ره)
  • آتشفشان قهر ملت‌ها صهیونیست‌ها را خواهد سوزاند
  • دفاع بازدارنده دلیرمردان نیروهای مسلح مجاهدتی تاریخی بود