Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - ایرنا - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت ایجاد کانال مالی ویژه حمل و نقل هوایی بین ایران و اروپا، گفت: راه اندازی کانال مالی ویژه حمل و نقل هوایی (SPA) بخشی از مشکلات صنعت هواپیمایی کشور را رفع می کند و باید از این فرصت بهره مند شد.

سیدهادی بهادری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه باید تمامی تلاش خود را برای خنثی کردن تحریم ها به کار ببریم، بیان کرد: آمریکا با سیاست های خصمانه خود به دنبال محدود کردن جمهوری اسلامی در ارتباط با مجامع بین المللی بخصوص اروپاست و از این رو ضمن استفاده از فرصت های موجود باید نسبت به خلق ظرفیت های جدید اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برخی از مشکلات ناوگان هوایی کشور در تامین قطعات و همچنین نوسازی هواپیماها، اظهار امیدواری کرد تا اجرای مناسب کانال مالی (SPA) بسیاری از مشکلات در این راستا را حل کند.
نماینده مردم ارومیه در خانه ملت با بیان اینکه در راه اندازی کانال مالی ویژه حمل و نقل هوایی (SPA) سه کشور تاثیرگذار انگلیس، آلمان و فرانسه حضور دارند، اضافه کرد: فرانسه یکی از قطب های تولید قطعات هواپیماست و می تواند نقش موثری در رسیدن ایران به اهداف خود داشته باشد.
وی افزود: در شرایط جنگ اقتصادی باید از تمام راهکارها جهت مقابله با دشمنان استفاده کرد و ایجاد کانال مالی ویژه حمل و نقل هوایی می تواند به تحقق این مسئله منجر شود.
به گزارش ایرنا ایران پس از‌ برجام قراردادهایی برای تحویل 200 فروند هواپیما با سه شرکت ایرباس، بوئینگ و ATR منعقد کرد و تاکنون هشت فروند هواپیمای ATR و سه فروند هواپیمای ایرباس به شرکت‌های هواپیمایی کشور تحویل شده است.
3214/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تحريم اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۹۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: در یک سال گذشته در آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تحت پوشش این دانشگاه به ۸۹ هزار و۵۵۱ نفر از شهروندان، ۳۸۲ هزار و ۷۵۰ خدمت آزمایشگاهی ارائه شده است.

محمد قربانی گفت: از مجموع خدمات ارائه شده در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه، در آزمایشگاه‌های مراکز تربت حیدریه به ۵۲ هزار و ۶۵۳ نفر ۲۲۶ هزار و ۲۸۴ خدمت، در آزمایشگاه‌های مراکز زاوه به ۲۲ هزار و ۸۶۲ نفر ۹۰ هزار و ۵۵۰ خدمت و در آزمایشگاه‌های مه ولات به ۱۴هزار و ۳۶ نفر ۶۵ هزار و ۹۱۶ خدمت آزمایشگاهی ارائه شده است که در نوع خود بی‌نظیر می‌باشد.

وی گفت: در حال حاضر ۹ آزمایشگاه و ۲۲ مرکز نمونه‌گیری در معاونت بهداشت دانشگاه و مراکز خدمات جامع سلامت فعال هستند و به همشهریان خدمت‌رسانی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • بهره‌مندی ۲۷۸۰۰۰ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از کالابرگ
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
  • بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری
  • بهره‌مندی ۶۱ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر از بیمه تأمین اجتماعی
  • بهره‌مندی ۵ کاروان حج تمتع استان سمنان از مدیران جوان
  • بهره مندی ۱۱۰۰ میلیارد تومانی گلستانی ها از طرح فجرانه
  • بهره مندی ۸۰ معلول میبدی از حق پرستاری
  • بهره مندی ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار
  • بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه