Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@13:41:13 GMT

قیمت نان در هرمزگان بین 10 تا 12 درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۹۵۵۴

قیمت نان در هرمزگان بین 10 تا 12 درصد افزایش یافت

بندرعباس- ایرنا- نایب رییس اتحادیه صنف نانوایان بندرعباس از افزایش بین 10 تا 12 درصد قیمت انواع نان در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، حسین مهرنوش روز پنجشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: از سال 93 تاکنون قیمت نان در هرمزگان هیچ افزایشی نداشته و افزایش اخیر با تصمیم کمیته آرد و نان استانداری هرمزگان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به متضرر شدن نانوایان در چند سال گذشته به دلیل ندادن نرخ به این صنف گفت: این رویه کیفیت نان را کاهش داده بود زیرا همه حامل ‌های انرژی و دستمزد‌ها افزایش داشته، اما نرخ نان تغییری نکرده بود.
مهرنوش تصریح کرد: براساس افزایش صورت گرفته قیمت نان لواش و تافتون 12 ونیم درصد و نان بربری، سنگگ و سایر نان‌ها 10 درصد افزایش یافته است.
وی خاطرنشان کرد: با افزایش صورت گرفته نان تافتون و لواش با وزن 180 گرم به نرخ دو هزار و 250 ریال، نان تافتون با وزن 310 گرم هشت هزار ریال، با وزن 420 گرم 11 هزار ریال، نان سنگک با وزن 650 گرم 16 هزار و 500 ریال، نان سنگک کنجدی بین 20 تا 24 هزار ریال، نان بربری با وزن 420 گرم 11 هزار ریال و نان فانتزی با وزن 150 گرم هشت هزار و 800 ریال و با وزن 300 گرم 16 هزار و 500 ریال عرضه می شود.
نایب رییس اتحادیه صنف نانوایان بندرعباس افزایش بین 50 تا 100 درصدی هزینه های جانبی نانوایی ها از جمله هزینه های آب و برق، حمل و نقل و دستمزد کارگران را از جمله دلایل این افزاییش عنوان کرد.
هم اکنون یک هزارو 102 نانوایی و شش کارخانه آرد در هرمزگان فعالیت دارند.
بیش از 400 نانوایی که 25 درصد از آنان آزادپز می باشند در بندرعباس وجود دارد که هم اکنون 20 درصد از نانوایی ها نیمه تعطیل هستند که علت اصلی آن فروش نان در سوپرمارکت ها و تداخل صنفی عنوان شده است.
7198/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد آرد و نان قيمت نان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد

از گروه نخست این مسابقات تیم شهرداری بندرعباس در ورزشگاه خانگی خلیج فارس با نتیجه ۲بر یک تیم فولاد ب خوزستان را شکست داد.

مهرداد هدایتیان و علیرضا سلیم پور برای شهرداری بندرعباس در این دیدار گلزنی کردند.

بدین ترتیب تیم شهرداری بندرعباس که پیش از این در خطر سقوط به دسته پایین‌تر قرار داشت حالا با کسب ۲۴ امیتاز و سه پله صعود در جایگاه نهم گروه نخست قرار گرفت.

اما از گروه دوم این مسابقات نیز تیم شناورسازی قشم از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (۳۰ فروردین) میزبان نیکا پارس چالوس است و فولاد هرمزگان به مصاف آکادمی کیا می‌رود.
تیم‌های شناور سازی قشم و فولاد هرمزگان نیز با کسب ۳۹ و ۳۰ امتیاز به ترتیب در جایگاه پنجم و ششم قرار دارند.
لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور ۲۸تیم در دو گروه پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در هرمزگان برگزار شد
  • راهپیمایی مردم هرمزگان بر علیه رژیم صهیونیستی
  • یادواره شهیدان دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • قیمت طلا چند دلار شد؟
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • قیمت افغانی به ریال امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • آغاز رژه ارتشیان سرافراز در بندرعباس
  • لاوان با ۱۲۱ میلی‌متر؛ بیشترین میزان بارش باران در هرمزگان
  • افزایش ۲۴٫۷ درصدی تسهیلات پرداختی شبکه بانکی در سال ۱۴۰۲