Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@08:19:14 GMT

یادواره شهدای دانشجو در بندر آستارا برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۹۶۷۳

یادواره شهدای دانشجو در بندر آستارا برگزار می‌شود

رشیدی از برگزاری یادواره شهدای دانشجو در شهرستان مرزی بندر آستارا خبر داد.

«سید محمد رشیدی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: یادواره شهدای دانشجو آستارا ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه( ۳۰ بهمن)در محل سالن نبی‌اکرم(صلی‌‌الله‌علیه‌ وآله‌ وسلم) دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر آستارا با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام مجتبی‌نورزاد، عضو هیئت امناء دانشگاه آزاد اسلامی گیلان سخنران این یادواره است، افزود: در این یادواره خلیل خوبکار مداحی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح‌کرد: در این مراسم خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های شهدای دانشجو و دانشجویان حضور خواهند داشت.

 

رشیدی گفت: ترویج و اشاعه فرهنگ شهادت بین قشر جوان به‌ویژه دانشجویان از اهداف برگزاری این یادواره است.

 

گفتنی است، شهرستان مرزی بندر آستارا در دوران دفاع مقدس ۶ شهید والامقام به نام‌های شهیدان داور مسعودپی، فریبرز اشجعی، اردشیرعین‌الله‌زاده، عباس نجف‌یار، محرم باقی و هاتف آریه‌بندان را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی راهپیمایی اصفهان وزیر ارشاد چهل سالگی انقلاب فاطمیه بندر آستارا یادواره شهدا دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان،

در این مراسم که با هماهنگی سپاه شهرستانی در مسجد علی بن ابیطالب ع سراوان  برگزار شد به نقش شهید حجازی و دیگر سرداران رشید اسلام در مبارزه با استکبار و دشمنان اسلام و مسلمین پرداخته شد.

 سردار شهید حجازی همچون سردار رشید اسلام سردار سلیمانی دارای شخصیتی انقلابی و پیرو ولایت فقیه و در میدان نبرد با دشمن خستگی ناپذیر بودند که در راه جهاد برای اسلام و مسلمین به شهادت رسیدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در بردسکن
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • طوفان الاقصی ابهت رژیم صهیونسیتی را فرو ریخت
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان،
  • یادواره شهدای کنسولگری ایران و شهید حجازی در لنده