Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

کشورهای کویت، قطر و لبنان در پیام هایی جداگانه با محکوم کردن حادثه تروریستی چهارشنبه در استان سیستان و بلوچستان، شهادت جمعی از نیروهای ایرانی را تسلیت گفتند.

به گزارش مهر بنا بر بیانیه منتشرشده در خبرگزاری رسمی کویت (کونا)، «صباح الاحمد الجابر الصباح» امیر کویت در پیامی به حسن روحانی رئیس جمهوری ایران با محکوم کردن این حمله تروریستی، با خانواده های بازماندگان این اقدام تروریستی ابراز همدردی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است: این اقدام تروریستی را که بی گناهان را هدف قرار داد، محکوم می کنیم و برای قربانیان این حادثه علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل مسالت داریم.

همچنین «جابر المبارک الحمد الصباح» و «نواف الأحمد الجابر الصباح» به ترتیب نخست وزیر و ولیعهد کویت نیز در پیام هایی جداگانه به حسن روحانی، ضمن محکوم کردن حمله به اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این حادثه تروریستی را محکوم کردند.

از سوی دیگر، مقامات قطری نیز در پیام هایی جداگانه به رئیس جمهوری ایران حادثه تروریستی در جنوب شرقی کشورمان را تسلیت گفتتند.

«تمیم بن حمد آل ثانی» امیر، «عبدالله بن حمد آل ثانی» معاون امیر و «عبدالله بن ناصر بن خلیفه» نخست وزیر و وزیر کشور قطر در این پیام ها حادثه تروریستی در محور خاش - زاهدان را تسلیت گفتند.

مقامات قطری همچنین با محکوم کردن این جنایت تروریستی، برای مجروحان شفای عاجل مسالت کردند.

وزارت امور خارجه لبنان نیز در پیامی حادثه تروریستی در استان سیستان و بلوچستان را به شدت محکوم کرده و آورده است: لبنان با ابراز همدردی با دولت و ملت ایران، به خانواده قربانیان این حادثه تروریستی تسلیت می گوید.

وزارت خارجه لبنان در عین حال شناسایی عوامل این حمله تروریستی را خواستار شده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کویت لبنان حمله تروریستی خاش صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۹۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، در پی درگذشت نصرت الله میرزایی از شبیه خوانان پیشکسوت استان مرکزی، کاظم نظری، مدیر کل هنرهای نمایشی طی پیامی، این فقدان را به جامعه هنری و خانواده وی تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«از گیر و دار روز قیامت مرا چه باک/ خود را فکنده‌ام به کمند تو یا حسین (ع)

با نهایت تاسف و تاثر، درگذشت جانگداز خادم الحسین(ع) کربلایی نصرت‌الله میرزایی که عمری را به مدیحه سرایی اهل بیت (ع) در کسوت شبیه‌خوانی پرداخته بود خدمت خانواده محترم و جامعه شبیه‌خوانان استان تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌کنم.

مرحوم میرزایی در هنر شبیه‌خوانی صاحب اندیشه‌ای هنرمندانه و کوله‌باری از تجربه بود. بی‌شک او بخش مهمی از روند جریان‌سازی در هنر ارزشمند شبیه‌خوانی این سرزمین کهن محسوب می‌شد.»

کد خبر 6086462 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب برای درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
  • تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • پیام تسلیت رئیس دانشگاه چمران اهواز