Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@23:08:05 GMT

کشف راز جسد مجهول‌الهویه در دزفول

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۹۷۷۰

کشف راز جسد مجهول‌الهویه در دزفول

سرپرست فرماندهی انتظامی دزفول گفت: قاتلی که با کتمان حقیقت سعی می‌کرد در روند رسیدگی پرونده خلل به وجود آورد، سرانجام توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسنا- سرهنگ حسین عیدی اظهار کرد: در پی کشف یک جسد مجهول‌الهویه در یکی از مناطق شهرستان دزفول، پلیس تحقیقات خود را جهت کشف حقیقت موضوع آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ادامه روند بررسی پرونده، وقوع قتل و هویت متوفی تأیید شد، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی دزفول با به کارگیری توان علمی و تحقیقات اطلاعاتی، قاتل که یکی از دوستان مقتول بوده را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

عیدی بیان کرد: متهم دستگیر شده در صحبت‌هایی ضد و نقیض علت مرگ متوفی را مصرف بی‌رویه مواد مخدر عنوان کرد و گفت برای اینکه مشکلی متوجه وی نشود جسد را در کنار جاده رها و محل را ترک کردم.

سرپرست فرماندهی انتظامی دزفول با اشاره به تلاش مستمر پلیس آگاهی دزفول جهت کشف حقیقت، گفت: متهم در تحقیقات به عمل آمده پرده از جنایت برداشته و انگیزه خود را اختلاف شخصی عنوان کرد که با وارد کردن یک ضربه به سر مقتول وی را به قتل رسانده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جسد مجهول الهویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۹۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سعیدزینلی بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در یزد ماموران کلانتری سریعا به محل اعزام شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. 
وی افزود: در تحقیقات و بررسی‌های فنی پلیسی هویت و مخفیگاه متهم سابقه دار شناسایی و پس از اخذ مجوز قضایی تیم مجربی از ماموران به محل مراجعه و در یک عملیات منسجم پلیسی متهم را در مخفیگاه خود دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان یزد با اشاره به کشف اموال سرقتی تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت منزل اعتراف کرد. 
 سرهنگ زینلی خاطر نشان کرد: متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • مامور قلابی و همدستش در سیرجان، دستگیر شدند
  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 
  • مامور قلابی پلیس و همدستش در سیرجان دستگیر شدند
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد/ متهم دستگیر شد
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت