Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@08:47:32 GMT

ورود ۱.۷ میلیارد دلار  ارز اضافی به چرخه اقتصاد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۹۹۲۷

در پی دستورالعمل روز گذشته بانک مرکزی برای تشویق صادرکنندگانی که تاکنون با ارائه ارز ناشی از صادرات خود در سامانه نیما به واردات کالاها و خدمات موردنیاز کشور کمک کرده اند، یک منبع آگاه در اداره صادرات بانک مرکزی به ایسنا اعلام کرد که براساس برآورد انجام شده، این تصمیم بانک مرکزی موجب ورود حداقل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار ارز اضافی  در اسفندماه به چرخه اقتصاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، بخشی از این عرضه در صرافی ها به صورت اسکناس و حواله و بخشی دیگر به واردات خودشان یا دیگرا ن در مقابل صادرات اختصاص مییابد.

این منبع همچنین از تهیه لیستی از صادرکنندگان خبر داد که هیچ پاسخی به پیگیری های بانک مرکزی نداده اند و به زودی به مرجع قضایی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارز بانك مركزي مشوق های صادرکنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۹۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

​تغییر ساعت کار شعب بانک صادرات ایران به مناسبت شب‌های قدر

فعالیت و خدمت‌رسانی شعب بانک صادرات ایران در روزهای شنبه ۱۱ فروردین و چهارشنبه ۱۵ فروردین از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز خواهد شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، به منظور بهره‌مندی بیشتر از فضائل شب‌های قدر، شعب این بانک در روزهای شنبه 11 فروردین مصادف با 19 ماه مبارک رمضان و چهارشنبه 15 فروردین مصادف با 23 ماه مبارک رمضان، با دو ساعت تأخیر و از ساعت 9:30 شروع به خدمت‌رسانی خواهند کرد.

واحدهای ستادی بانک نیز در این دو روز، با دو ساعت تأخیر از ساعت 9 صبح آماده ارائه خدمت خواهند بود.

سامانه شعب مجازی سپهر (شمس) به نشانی: https://shams.bsi.ir، همراه‌بانک، اینترنت‌بانک، اپلیکیشن پرداخت اینترنتی صاپ و سایر درگاه‌های بانکداری غیرحضوری بانک صادرات ایران خدمات متنوع این بانک را بدون نیاز مراجعه به شعب برای بیش از ٤٥ میلیون مشتری بانک صادرات ایران فراهم کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعرفه واردات موبایل‌های بالاتر از 600 دلار اعلام شد 
  • افزایش بدهی دولت آلمان و تداوم رشد منفی اقتصادی برلین
  • افزایش بدهی‌های آلمان به ۲ هزار و ۶۲۰ میلیارد یورو
  • ​تغییر ساعت کار شعب بانک صادرات ایران به مناسبت شب‌های قدر
  • نرخ جدید سود سپرده های بانکی در سال جاری + جزئیات
  • صرفه جویی ۵ میلیارد دلاری ارز با توسعه طرح زراعت چوب
  • ثبت سفارش خودرو‌های هیبریدی و برقی برای واردات به منطقه آزاد کیش
  • تحقق جهش تولید با تداوم سیاست تثبیت اقتصادی
  • بهترین ابزار مهار نوسان اخیر ارزی، اوراق گواهی بود
  • کالا‌هایی که با خروج ۱۶ میلیارد دلار به نرخ ۲۸۵۰۰ وارد کشور شدند/ ۲۲۹ میلیون دلار برای واردات چای علی‌رغم حواشی دبش!