Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه افتتاح پروژه های دهه فجر، صبح پنجشنبه یک واحد تولیدی البسه در چارچوب حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی در روستای غیاث آبادی شهرستان فراهان به بهره برداری رسید.

براساس این گزارش، سید علی آقازاده، استاندار مرکزی در جریان این افتتاح اظهار داشت: یکی از سیاست های دولت ایجاد اشتغال پایدار روستایی و ایجاد توسعه در روستاها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان مرکزی در این زمینه گام های موًثر برداشته تا ایجاد اشتغال پایدار در روستا موجب رونق اقتصادی روستاهای این استان شود که این مهم علاوه بر جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها، باعث جذب جمعیت به سمت روستاها می شود و در کاهش نرخ بیکاری نیز اثرگذار است.

همچنین استاندار مرکزی در جریان حضور خود در شهرستان فراهان، ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان را در شهر فرمهین در زمینی به مساحت ۱۰۰۰متر مربع با زیربنای ۶۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از محل منابع استانی و ملی افتتاح کرد که ۶۰۰ میلیون تومان از اعتبار این پروژه، از محل منابع ملی تامین شده است.

گفتنی است حضور در گلزار شهدای روستای غیاث آباد و دیدار با خانواده شهید عین الله غیاث آبادی از دیگر برنامه های سفر امروز استاندار به شهرستان فراهان بود.

کد خبر 4541836

منبع: مهر

کلیدواژه: اشتغال بهره برداری پروژه عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، همزمان با ظهر پنجشنبه در قالب سفر استانی هیأت دولت به سمنان و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خوابگاه دانشجویان پسر دانشگاه سمنان افتتاح شد.

این خوابگاه فاز دوم خوابگاه پسران دانشگاه سمنان است که در زمینی به مساحت ۵۵۶ متر مربع، با زیر بنای بیش از ۲۶۰ متر به بهره برداری رسید.

این خوابگاه در دو طبقه و شش واحد ۶۰ متری افتتاح شد.

سیف الله سعدالدین رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه این خوابگاه با هشت میلیارد تومان اعتبار گفت: بخشی از اعتبار این خوابگاه با مشارکت یکی از خیران استان سمنان تأمین شده است.

رئیس دانشگاه سمنان ادامه برای تکمیل این خوابگاه شامل محوطه سازی، دیوار کشی و پارکینگ و … چهار میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

وی افزود: این خوابگاه ظرفیت پذیرش ۵۰ دانشجوی پسر را داراست.

رئیس دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این خوابگاه ظرفیت خوابگاهی دانشگاه سمنان در دو بخش ملکی و استیجاری به چهار هزار و ۳۰۰ نفر رسید.

کد خبر 6081984

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • ۱۱ طرح صنعت آب و برق استان سمنان بهره‌برداری شد
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • از رکورد ۱۵۰ درصدی ایجاد اشتغال در سمنان تا افتتاح فازهای جدید نیروگاه سیکل ترکیبی