Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،ماریا موسوی، مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اردبیل اظهار داشت: با پیگیری‌هایی که داشتیم، گزارش توجیهی مربوط به تبدیل روستای آلنی در شهرستان مشگین شهر و تجمیع روستا‌های آراللوی بزرگ و کوچک و شناخت شهر آراللو در شهرستان اردبیل، با امضای وزیر محترم کشور، جهت تصویب نهایی، به هیات محترم وزیران ارسال گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید، به دور از حرکت‌های شتاب زده، نگاه کارشناسانه و ویژه‌ای به بحث تقسیمات کشوری داشته و اقدامات شایان توجهی در این حوزه، در استان اردبیل انجام یافته است.

انتهای پیام/ح

ارسال شناخت شهر 2 روستای اردبیل به هیات وزیران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیات وزیران تقسیمات کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در بازدید بخشدار بخش مرکزی سلماس به همراه سرپرست امور آب و فاضلاب این شهرستان، مسائل و مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید مقرر شد مطالعات لازم و برآورد‌های اولیه جهت تعریف پروژه توسط امور آب و فاضلاب سلماس انجام و با اجرای عملیات اصلاح شبکه و بهسازی تاسیسات با مساعدت بخشداری و مشارکت اهالی روستا مشکلات ۳۲۰ نفر جمعیت ساکن در این روستا مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • برنامه عملیاتی تحقق ‎شعار سال به تصویب هیئت وزیران رسید
  • برنامه عملیاتی تحقق ‎شعار سال به تصویب هیات وزیران رسید
  • چرای دام‌ها در دل طبیعت بهاری روستای تازه کند بخش موران + فیلم
  • رفع اتفاق خط انتقال آب شرب روستای قریس شهرستان خوی
  • بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس
  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • واریز حقوق بازنشستگان تا ساعاتی دیگر
  • تدوین پرونده هشت روستا از کشور برای ارسال به سازمان جهانی گردشگری
  • راه دو روستای بم مسدود شد
  • تخلیه سه روستای جنوب کرمان!