Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد- ایرنا- مرکز کسب و کار یزد با هدف ارائه خدمات آموزشی و مشاوره ای در حوزه صنعت، روز پنجشنبه با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت در محل شهرک صنعتی این استان آغاز بکار کرد.

به گزارش ایرنا ، استقرار 25 مشاور در سال برای ارائه خدمات کسب و کار و فناوری همچون خدمات آموزشی و مشاوره مورد نیاز صنعت از دیگر اهداف این مرکز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مرکز 11 هزار و 796 مترمربع مساحت و پنج هزار و 25 مترمربع زیربنا دارد و با سرمایه گذاری 94 میلیارد ریال و اشتغال 45 نفر راه اندازی شده است.
وزیر صمت به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی در سفری یک روزه به استان یزد از چند طرح تولیدی و صنعتی بهره برای و در شورای برنامه ریزی و توسعه استان حاضر می شود.
1968/ 6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد چهل سالگي انقلاب وزير صنعت كسب و كار يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: یکی از این فضا‌های آموزشی مدرسه ۶ کلاسه شهید بهشتی روستای چاه اسماعیل با زیربنای ۴۲۰ مترمربع است که برای ساخت آن ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مهدی باوقار زعیمی افزود: با بهره برداری از این فضای آموزشی ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره‌مند شدند.

وی گفت: مدرسه ۶ کلاسه روستای باغ ملک نیز با زیربنای ۳۲۵ مترمربع و هزینه ۹۰ میلیارد ریال ساخته شده است و ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره‌مند شدند.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان گفت: امروز همچنین ساخت دو مدرسه ۱۵ کلاسه میناب و ۶ کلاسه روستای شَمجُو این شهرستان نیز آغاز شد.

باوقار زعیمی افزود: مدرسه دکتر حسابی ازمحل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی با زیربنای دو هزار و ۱۶۴ مترمربع و اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان افزود: با بهره برداری از این فضای آموزشی ۳۷۵ دانش آموز از فضای آموزشی ایمن واستاندارد برخورار می‌شوند.

بیشتر بخوانید؛ نشست شورای همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش هرمزگان

باوقار زعیمی گفت: مدرسه ۶ کلاسه روستای شَمجُو نیز ازمحل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی با زیربنای ۴۹۶ مترمربع و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود که ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

وی گفت: این دو مدرسه تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه دانشجویی پنجاه واحدی پسرانه دانشگاه سمنان
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • بیماران سرطانی گروه هدف پویش ملی سرطان هستند
  • مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب
  • ببینید | آئین بهره برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی در کلانشهر کرج با حضور وزیر کشور
  • آیین بهره برداری از ۴۰ اتوبوس برقی در کرج با حضور وزیر کشور
  • آیین بهره برداری از 40 اتوبوس برقی در کرج با حضور وزیر کشور