Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:35:05 GMT

میوه شب عید در ۸۰ فروشگاه کرمانشاه عرضه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۰۱۸۷

میوه شب عید در ۸۰ فروشگاه کرمانشاه عرضه می‌شود

خسرو شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید براینکه برای تامین میوه شب عید هیچ گونه مشکلی نداریم اظهار داشت: تاکنون ۴۲۷ تن سیب در استان کرمانشاه ذخیره سازی شده که این میزان ۴۶ درصد بیشتر از سالهای گذشته بوده است. وی  از ذخیره سازی ۷۸۸ تن پرتقال خبر داد و گفت: این میزان پرتقال ۱۵ درصد بیشتر از سنوات گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بیان داشت: پرتقال مورد نیاز مردم استان کرمانشاه در ایام عید از مناطق شمال و سیب هم از ارومیه و اصفهان تامین شد که همگی مرغوب هستند. وی گفت: ۳۰ درصد سیب خریداری شده قرمز و مابقی زرد است و درصدد عرضه این میوه ها حداقل ۲۰ درصد قیمت بازار هستیم. شهبازی ادامه داد: میوه های شب عید در ۸۰ فروشگاه که مسقف و تعیین مکان شده در اختیار مردم استان کرمانشاه قرار خواهد گرفت. وی عنوان کرد: بخشی از میوه های شب عید در سردخانه اسلام اباد غرب و مابقی در کرمانشاه ذخیره سازی شده است که انبار شهرستان اسلام آباد غرب میوه مناطق اسلام آباد، گیلانغرب، قصرشیرین، سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی را نگهداری و برای مابقی شهرستان ها نیز در سردخانه کرمانشاه نگهداری می شود. کد خبر 4541775

منبع: مهر

کلیدواژه: جهادکشاورزی کرمانشاه عرضه میوه شب عید میوه شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۰۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی اسفنانی، در راستای تشریح اقدامات و نظارت بر میادین میوه و تره‌بار، اظهار داشت: میزان افزایش قیمت برای عرضه کالا در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار در داخل شهر، ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید از میادین اصلی میوه و تره‌بار برای خرید عمده کالاها است.

وی افزود: میزان سود در کالاهای دیگر بین ۱۲ تا ۱۵ درصد است. اما به دلیل سریع‌الفساد بودن میوه و تره‌بار، این سود ۳۰ درصدی لحاظ شده است.

کد خبر 6085065

دیگر خبرها

  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور عرضه می‌شود
  • این میوه‌ها از پرتقال بیشتر ویتامین C دارند
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور | قیمت گوشت گوساله در میادین و فروشگاه ها
  • قیمت میوه در میادین تره بار
  • اعلام قیمت انواع میوه در میادین و بازار‌های میوه و تره‌‌بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد