Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@21:30:43 GMT

واکنش حماس به نشست ورشو

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۰۵۷۱

واکنش حماس به نشست ورشو

خبرگزاری مهر: سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در واکنش به نشست ورشو، رژیم اشغالگر قدس را دشمن اصلی برشمرد و اشغالگری را منشا تهدید حقیقی برای امنیت و ثبات منطقه دانست.د

به گزارش پایگاه النشره، سخنگوی جنبش حماس درباره نشست امنیتی ورشو گفت: فلسطینی‌ها و مردمی که در فلسطین زندگی می‌کنند حق دارند در خصوص خاک و مقدسات خود تصمیم بگیرند و این تصمیم در سرزمین فلسطین اتخاذ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«حازم قاسم» افزود: هیچ طرف یا کنفرانس یا تجمعی نخواهد توانست از حقوق عادلانه و مشروع فلسطینی‌ها چشم پوشی کند.

وی همچنین تاکید کرد: رژیم اشغالگر اسرائیل همچنان دشمن اصلی باقی خواهد ماند و اشغالگری منشا تهدید حقیقی برای امنیت و ثبات منطقه است.

منبع: فردا

کلیدواژه: حماس نشست ورشو رژیم اشغالگر اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۰۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در نشست بریکس

معاون سیاسی وزیر امور خارجه از محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق در نشست گروه بریکس با موضوع تحولات خاورمیانه در مسکو خبر داد.

به گزارش ایرنا، علی باقری که به منظور شرکت در نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورها در امور خاورمیانه و شمال آفریقا به مسکو سفر کرده است، پنجشنبه در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران افزود: در این نشست، رئیس جلسه (بوگدانف نماینده ویژه رئیس‌جمهوری روسیه در امور خاورمیانه) این اقدام صهیونیست‌ها را محکوم کرد و این اقدام را در امتداد رویکرد و سرشت تجاوزگری صهیونیست‌ها برشمرد

وی خاطرنشان کرد: ما نیز در این جلسه تأکید کردیم که پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق، حق قانونی جمهوری اسلامی ایران در چارچوب اقدام متقابل بوده است.

معاون وزیر امور خارجه تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در قبال هرگونه تعدی و تعرض به سرزمین، منافع و شهروندانش به طور جدی، سریع و بسیار سخت پاسخ خواهد داد

وی ادامه داد: ما در پاسخ قاطعی که به جنایت و تجاوز صهیونیست‌ها به سفارت کشورمان در دمشق نشان دادیم که راه‌حل صیانت از ثبات و پایداری منطقه، سرجای خود نشاندن متجاوز است. تا زمانی که متجاوز برای تجاوزگری‌اش پاداش دریافت کند یا سکوت در قبال تجاوزش ببیند،‌ ما نباید امیدی به ثبات در منطقه داشته باشیم.

باقری گفت:‌ اقدام ایران در پاسخ به جنایت اسرائیل در سوریه علاوه بر آنکه حق جمهوری اسلامی ایران بود،‌ نشان‌دهنده اراده کشورمان برای تحکیم ثبات در منطقه بود و و این اقدام در راستای امنیت و صلح و ثبات منطقه بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در نشست بریکس
  • باقری: انتظار حل موضوع فلسطین حین اشغالگری واقع‌بینانه نیست
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • واکنش سازمان ملل به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • احمدیان: مشکل بزرگ‌تر در بقا و ثبات این کشورها خواهد بود
  • چرا رای‌گیری شورای امنیت درباره فلسطین امیدوارکننده است؟
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه