Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@21:00:00 GMT

مسابقات بین المللی کاراته بانوان در قم آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۰۵۸۷

مسابقات بین المللی کاراته بانوان در قم آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های کاراته بین المللی شوتوکان در بخش بانوان از صبح پنج‌شنبه با حضور تیم‌هایی از سراسر کشور و ۲۱ ورزشکار خارجی در سالن شهید حیدریان قم گشایش یافت.

در این مسابقات که به مدت ۲ روز در کاتا در یک گروه و در کومیته به تفکیک همه رده‌های سنی برگزار می‌شود ۲۱ ورزشکار خارجی در این مسابقات حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد فرصتی ارزشمند برای تجربه اندوزی کاراته کاهای قمی است.

شرکت کنندگانی از افغانستان، پاکستان، مالی، تاجیکستان، آفریقای جنوبی و لبنان در این رقابت‌ها حضور دارند و در میان استان‌های حاضر در مسابقات نیز نام قم، کرمانشاه، هرمزگان، همدان، البرز، خوزستان، کرمان، مازندران، خوزستان و گیلان دیده می‌شود.

نکته جالب در مورد این مسابقات این است که ۶ کاراته کا با نام پاکستان در جدول ثبت شده‌اند که نام خانوادگی هر ۶ نفر آن‌ها فاضلی است همچنین فاطمه غازان، امیره هاشم (لبنان) مطهره حیدری، عادله محمدی، مریم نوری، فاطمه نوری، خدیجه کریمی، محدثه کریمی، مریم فولادی، ندا علیمحمدی و حوریه خدابخشی (افغانستان) نورا موکاتله (آفریقای جنوبی) معصومه اکرم آوا و معصومه محمد الله (تاجیکستان) و فانتا ژل (مالی) دیگر خارجی‌های این رقابت‌ها هستند.

میزبانی از این مسابقات به هیئت کاراته استان قم کمک می‌کند تا شرایط مساعدتری برای رشد و پیشرفت کاراته کاهای بومی در قم فراهم کند. این در حالی است که قم امسال با نام مرداس در سوپر لیگ کاراته زنان شرکت دارد اما تلاش هیئت کاراته بر افزایش تعداد کاراته کاهای بومی دارای شانس حضور در این سطح است.

کد خبر 4541834

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات کاراته کاراته کاراته بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های آسیای میانه آخرین مرحله مسابقات گزینشی المپیک است که ملی پوشان تنیس روی میز ایران با حضور در آن می توانند صاحب سهمیه المپیک در بخش انفرادی شوند.

این رقابت ها ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت به میزبانی ازبکستان برگزار می شود و نفرات نخست در هر بخش مردان و بانوان صاحب سهمیه می شوند.

تیم ملی تنیس روی میز بانوان با ترکیب ندا شهسواری و مهشید اشتری در این رقابت ها شرکت خواهد داشت.

اردوی آماده سازی این بازیکنان از روز سه شنبه به صورت رسمی در تهران و زیر نظر حمیده ایرانمنش سرمربی تیم ملی آغاز می شود و به صورت مستمر تا زمان اعزام به تاشکند ادامه خواهد داشت.

شهسواری و اشتری در حالی وارد اردوی تیم ملی می شوند که طی یک ماه اخیر در رویدادهای باشگاهی و مسابقات معتبر تقویم فدراسیون جهانی شرکت داشتند ضمن اینکه با نظارت سرمربی تیم ملی پیگیر تمرینات خود هم بودند.

کد خبر 6085534

دیگر خبرها

  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک