Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@22:54:16 GMT

مصدومیت بنزما زنگ خطری برای رئال

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۰۶۵۲

 رئال دیشب بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را 1-2 از آژاکس برد تا بیش از نیمی از راه صعود را طی کرده باشد. در بازی امشب کریم بنزما دقیقه 60 قفل دروازه میزبان را باز کرد. او روی حرکت انفجاری عالی وینیسیوس صاحب بخت مناسبی برای گلزنی شد و با یک ضربه دقیق توپ را به کنج دروازه فرستاد.

این چهارمین گل بنزما در هفتمین بازی این فصل او در لیگ قهرمانان بود و نوزدهمین گل فصل کریم در همه رقابت ها برای رئال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین در لیگ قهرمانان نیز 60 گله شد.

بهترین آمار گلزنی کریم برای رئال به فصل 13-2012 بر می گردد که موفق به زدن 32 گل شد.

تکته نگران کننده اما خروج او از زمین در دقیقه 72 به دلیل مصدومیت بود. کریم که آشکارا از ناحیه ران احساس درد می کرد تعویض شد و اکنون باید دید وضعیت او چگونه خواهد بود.

 

 

گل زیبای بنزما در دقیقه 60

 

 

 

 

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان رقابت زمین رئال مصدومیت بنزما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل حذف سیتی حتی یک دقیقه هم بازی نکرد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در ضربات پنالتی بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی را 4-3 شکست داد و جواز صعود به نیمه نهایی را کسب کرد.

کارلو آنچلوتی در این بازی از آندری لونین به عنوان دروازه‌بان استفاده کرد که علاوه بر نمایش مناسب با 8 سیو در جریان بازی، در ضربات پنالتی هم خوش درخشید و ستاره تیمش بود.

تصاویری از نیمکت رئال قبل از ضربات پنالتی منتشر شد که نشان می‌داد کپا آریسابالاگا درحال گفتگو با لونین است. به نظر می‌رسید کپا که با پیراهن چلسی در لیگ جزیره با سیتی رو به رو شده بود، نکاتی را درمورد حریف به هم‌تیمی‌اش منتقل می‌کند.

داویده آنچلوتی، مربی رئال مادرید، تایید کرد که برای انتخاب پنالتی‌زن‌های بازی شب گذشته هم از کپا مشورت گرفته است.

پسر کارلو آنچلوتی پس از بازی گفت: "حدود 5 دقیقه از وقت‌های اضافه باقی مانده بود و در این لحظه باید پنالتی‌زن‌های تیم مشخص شوند. من 5 بازیکن اول را انتخاب کردم چون جود بلینگام، لوکاس واسکز، ناچو و آنتونیو رودیگر خوب پنالتی می‌زدند. اسامی را نوشتم، با او (کارلو) مشورت کردم و از کپا و بازیکنان نیز کمک گرفته‌ام که لیست کمی اصلاح شد."

کپا پنالتی‌زن‌های سیتی را به خوبی می‌شناخت. در سال 2019، کپا در فینال جام اتحادیه با تیم پپ گواردیولا روبرو شد. در همان بازی معروف کپا با اعتماد به نفس درون زمین ایستاد و با درخواست تعویض مائوریتزیو ساری مخالفت کرد تا در ضربات پنالتی هم بازی کند.

ساری در آن بازی می‌خواست کابایرو را وارد زمین کند و کپا مانع از این تعویض شد. در نتیجه او فقط پنالتی لروی سانه را مهار مهار کرد و در نهایت پنالتی آخر سرخیو آگوئرو را علیرغم تاثیرگذاری روی توپ، مهار نکرد تا چلسی به جام نرسد و سیتی به عنوان قهرمان معرفی شود.

دیشب این دروازه‌بان اسپانیایی با کمک به لونین از سیتی به نوعی انتقام گرفت تا قهرمان اروپا را از صعود به نیمه نهایی و شانس دستیابی به یک جام کنار بگذارد.

دیگر خبرها

  • دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک
  • مصدومان ما در حال رقصند!
  • عامل حذف سیتی حتی یک دقیقه هم بازی نکرد!
  • پاسخ عجیب رئال: مصدومان ما در حال رقصند!
  • خلاصه بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 1 (3) - رئال مادرید 1 (4)
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • شب بد ستاره رئال در اتحاد: مصدومیت هم اضافه شد!
  • سیتی و رئال؛ قرار آخر در اتحاد
  • برناردو: به این دلیل رئال 14 لیگ قهرمانان دارد