Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون اول رئیس جمهور با اشاره به حادثه تروریستی و شهادت جمعی از مرزبانان در جاده خاش- زاهدان، مطمئناً این جنایت ضد ملی که برای انتقام از حضور مقتدرانه ملت بزرگ و دشمن شکن ایران در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن و با هدایت سرویس‌های جاسوسی استکبار جهانی و عوامل فریب خورده و خبیث آن‌ها طراحی و اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛  اسحاق جهانگیری در پیامی به مناسبت حادثه تروریستی و شهادت جمعی از مرزبانان در جاده خاش- زاهدان با اشاره به اینکه این جنایت ضد ملی برای انتقام از حضور مقتدرانه ملت بزرگ ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن طراحی و اجرا شده است، تصریح کرد: این حادثه خللی در اراده راسخ ملت در دفاع از انقلاب اسلامی وارد نمیکند و عزم ملی را برای مبارزه بی امان با تروریسم راسخ‌تر از همیشه خواهد کرد.

 متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه جنایت بار حمله تروریست‌های تکفیری مزدور و وابسته به دشمنان این ملک و ملت به اتوبوس حامل مرزبانان و مدافعان شجاع وطن در جاده خاش-زاهدان که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از این عزیزان شد را به ملت غیور ایران، همرزمان آن‌ها در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به ویژه به خانواده‌های بزرگوارشان صمیمانه تسلیت می‌گویم.
مطمئناً این جنایت ضد ملی که برای انتقام از حضور مقتدرانه ملت بزرگ و دشمن شکن ایران در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن و با هدایت سرویس‌های جاسوسی استکبار جهانی و عوامل فریب خورده و خبیث آن‌ها طراحی و اجرا شد، نه تنها در اراده راسخ ملت یکپارچه ایران در دفاع از انقلاب اسلامی خللی وارد نمیکند که عزم ملی را برای مبارزه بی امان با تروریسم راسخ‌تر از همیشه خواهد کرد.
از خداوند بزرگ برای شهدای سرفراز این حادثه علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل و برای خانواده‌های معظم آن‌ها صبر و اجر مسألت دارم.   معاون اول رییس جمهور همچنین در مکالمه تلفنی با استاندار سیستان و بلوچستان، ضمن اطلاع از ابعاد حادثه، خواستار تلاش و بکارگیری همه امکانات برای شناسایی و برخورد با مسببان این حادثه تروریستی شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور حادثه تروریستی جاده خاش زاهدان اراده راسخ ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان سه‌شنبه شب ۴ اردیبهشت برای عرض تسلیت با خانواده شهیدان رضا و محمدمهدی ایرانمنش دیدار کرد. 

گفتنی است، محمدمهدی ایرانمنش دانش‌آموز ۱۳ ساله در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شد. 


این شهید دانش‌آموز پس از سه ماه بستری در بیمارستان در روز دوم اردیبهشت به شهادت رسید و به پدر شهید خود که از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان است، پیوست. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق خطای بزرگ رژیم صهیونیستی بود
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود
  • انتقام سخت مردم ایران از رژیم صهیونیستی باعث عزت و افتخار شده است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان