Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@09:46:33 GMT

ستاره برزیلی حریف پرسپولیس مصدوم شد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۰۷۳۷

ستاره برزیلی حریف پرسپولیس مصدوم شد

هافبک برزیلی الاهلی عربستان به خاطر آسیب دیدگی سه ماه نمی‌تواند به میدان برود و هر دو دیدار برابر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

به گزارش مشرق، الاهلی عربستان یکی از حریفان پرسپولیس در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا ست.

ژوزف ده سوزا ستاره برزیلی الاهلی که از بهترین و کلیدی ترین بازیکنان این تیم عربستانی به شمار می‌آید مصدوم شد و طبق اعلام این باشگاه تا سه ماه نمی‌تواند تیمش را همراهی کند و به این ترتیب او در فهرست الاهلی برای لیگ قهرمانان قرار نمی‌گیرد و هر دو دیدار رفت و برگشت برابر پرسپولیس را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

مربی معروف رقیب برانکو شد

باشگاه الاهلی قصد دارد خراردو هافبک اسپانیایی خود را که خبرهای زیادی درباره جدایی او به گوش می‌رسد در فهرست آسیایی خود جایگزین ده سوزا کند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا حمله تروریستی زاهدان الاهلی عربستان پرسپولیس ده سوزا فوتبال لیگ قهرمانان آسیا مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۰۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان در حالی پا به دیدار برابر ملوان گذاشته بود که سه مصدوم سرشناس داشت. محمد دانشگر به دلیل آسیب از ناحیه کتف برای مدتی طولانی از دسترس کادر فنی خارج شده و محمدجواد حسین‌نژاد و رضا اسدی هم دو مصدوم دیگر اردوی طلایی‌پوشان هستند که به نظر می‌رسد طی چند روز آینده شرایط بازگشت به تمرینات را پیدا خواهند کرد.

در این شرایط و در فصلی که هواداران سپاهان و ژوزه مورایس با مصدومیت‌های زیادی دست و پنجه نرم کرده‌اند و لطمات زیادی بابت این موضوع خورده‌اند، آسیب دیدگی فرشاد احمدزاده خبر بد دیگری بود که در دقایق پایانی نیمه اول مصاف با ملوان در انزلی با آن مواجه شدند. هنوز اطلاع دقیقی از سوی باشگاه سپاهان درباره میزان مصدومیت فرشاد احمدزاده ستاره تکنیکی و سرعتی خط هجومی این تیم منتشر نشده، اما هواداران این تیم و مورایس امیدوارند در روزهایی که تیم بار دیگر روی دور برد افتاده و شرایط خوبی دارد، این بازیکن بتواند در 6 مسابقه باقی مانده لیگ برتر و در رقابت‌های جام حذفی به کمک تیم بیاید.

مصدومیت احمدزاده از ناحیه پا بود و باید دید در مصاف پیش روی سپاهان که در اهواز مقابل استقلال ملاثانی خواهد بود، شماره 10 سپاهان همراه تیم به خوزستان سفر خواهد کرد یا خیر. این دیدار روز هفتم اردیبهشت ماه برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: مسی یا رونالدو؟ مسی؛ رونالدوی اصلی، رونالدوی برزیلی است!
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • تیم هفته امارات با ستاره ایرانی (عکس)
  • ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)
  • جزئیات مذاکره پرسپولیس برای تمدید قرارداد اوسمار ویرا
  • دوئل سعید عزت و قایدی در آل راشد
  • ملوان برای شکست سپاهان، ستاره کم داشت!
  • اوسمار یا یحیی گل‌محمدی
  • جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | مربی برزیلی چراغ سبز نشان داد