Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحلیلگر استرالیایی مسائل تاریخی و سیاسی گفت: تغییر نکردن و حفظ آرمان‌ها از مؤلفه‌های اصلی تداوم و پایداری انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدحنیف بیسمی تحلیلگر استرالیایی در جمع دانشگاهیان قم با تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی فقط برای ایران نیست، برای امت اسلامی و تمام انسان‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیسمی افزود: آنچه که در یک جمله می‌توانیم بیان کنیم این است که دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی تلاش برای آزادی نه تنها مسلمان‌ها بلکه برای تمام انسان‌های جهان است.

تحلیلگر استرالیایی مسائل تاریخی و سیاسی افزود: انقلاب‌های دیگر بعد از اینکه شروع می‌شوند، سریع تمام یا محو می‌شوند؛ اما انقلاب اسلامی ایران ۴۰ سال دوام آورده است.   وی تصریح کرد: مهم‌ترین مؤلفه دوام انقلاب اسلامی «رهبری» است که این انقلاب را نگه داشته است و حتی تغییر رهبری از امام خمینی (ره) به آیت الله خامنه‌ای موجب هیچ‌گونه تغییری در انقلاب اسلامی ایران نشده است؛ یعنی رهبر فعلی انقلاب همان آرمان‌ها و اهدافی را که از ابتدای انقلاب بوده است، ادامه می‌دهند.
مؤلف کتاب «ایران، ۴۰ سال ایستادگی» بیان کرد: تغییر نکردن و حفظ آرمان‌ها می‌تواند مؤلفه اصلی انقلاب اسلامی ایران باشد که آن را پایدار نگه داشته است.

بیسمی گفت: ۲۲ بهمن ۹۷ در راهپیمایی، مردم همان احساس دوران انقلاب را داشتند و همگی گفتند که مقابل هیچ زورگویی زانو نمی‌زنیم و جلوی آن‌ها خم نمی‌شویم.

وی بیان کرد: حتی بچه‌هایی که بعد از دوران انقلاب به دنیا آمده‌اند همان حال و هوای دوران انقلاب را دارند که مهم‌ترین دستاورد ۲۲ بهمن ۹۷ بوده و هنوز روحیه انقلابی بین مردم هست و این روحیه را می‌توان در بچه‌هایی که پس از انقلاب به دنیا آمده‌اند نیز مشاهده کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حفظ آرمان های انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام؛ مالکیت سرخابی‌ها توسط AFC تایید شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • «عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد»
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • عملیات «وعده صادق» صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • تمام؛ مالکیت سرخابی‌ها توسط AFC تایید شد
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • وعده صادق اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳