Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@22:11:23 GMT

رمان عاشقانه نفس براساس واقعیت منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۰۸۵۶

رمان عاشقانه نفس براساس واقعیت منتشر شد

رمان «نفس» نوشته بهزاد دانشگر توسط انتشارات تلاوت آرامش منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، رمان «نفس» نوشته بهزاد دانشگر به‌تازگی توسط انتشارات تلاوت آرامش منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این رمان، زندگینامه‌ای عاشقانه را شامل می‌شود و شخصیت محوری آن دختری به نام لیلا است. لیلا نوجوان و در آستانه جوانی است که در خانواده‌ای سنتی رشد کرده و حالا در این سنین دچار تعارض و دوگانگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیلا که در یک رابطه عاشقانه یک‌طرفه به دام افتاده، مرتب مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد و ...

بهزاد دانشگر که پیش از این کتاب، آثاری چون «دختران آفتاب»، «ادواردو» و «پادشاهان پیاده» را به چاپ رسانده، «نفس» را براساس یک داستان واقعی و خاطرات شخصی حقیقی به نام لیلا.غ نوشته است. مولف کتاب، ضمن نوشتن داستان، به واقعیت‌هایی که در خاطرات قهرمان داستان ذکر شده‌اند، وفادار بوده است. قطع این کتاب هم جیبی و ظاهر آن شبیه گوشی تلفن همراه هوشمندی طراحی شده است.

رمان «نفس» برای نوجوانان و جوان نوشته شده و مخاطب اصلی‌اش افرادی از این دو گروه هستند که بین تقابل‌های سنت و مدرنیته گیر افتاده‌اند.

در قسمتی از این کتاب می‌خوانیم:

خواستگار آرزو پرسیده بود: شما موسیقی غربی گوش می‌کنید؟ من از فهمیه پرسیدم: موسیقی غربی دیگر چه نوع موسیقی‌ای است؟

گفت: آهنگ‌های آن ور آبی.

من فکر کردم موسیقی که موسیقی است و هرجا باشد حکمش یکی است، پس چه ربطی دارد که این ور آب است یا آن ور آب؟ پس در بین مذهبی‌ها کسانی هم هستند که درست فکر نمی‌کنند.

اولین خواستگاری که آمد تو خانه، یک دانشجو بود. معرفش که یکی از بچه‌های گروه فرهنگی‌مان بود به زهرا گفته بود خودش مذهبی است، اما خانواده‌اش نه. خانواده من نسبت به سربازی و کار نداشتن، یک وسواس خاصی داشتند. در کتاب‌ها خوانده بودم اگر خواستگاری بیکار بود اما جنمِ کارکردن داشت، بررسی و درموردش فکر کنید. من هم با خودم فکر و بررسی کردم که این بابا الان احتمالا ۲۴، ۲۵ سالش باشد. بهتر است برود سربازی، یا کار پیدا کند؟ شروع کردم به زمزمه که حالا خیلی هم مهم نیست و کار پیدا می‌کند، اما حساسیت خانواده همچنان سرجایش بود.

وقتی آمدند، جلسه اول را درباره اهداف ازدواج حرف زدیم. وقتی تمام شد و رفتند، خانواده پرسیدند: چه گفتید؟ برایشان که گفتم، اوقاتشان تلخ شد که این چه سئوالاتی است می‌پرسی؟ تا به حال از این جنس سوال و جواب‌ها نشنیده بودند.

این کتاب با ۲۲۴ صفحه، شمارگان ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه و قیمت ۲۵ هزار تومان منتشر شده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رمان روایت عاشقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) لو رفتن سوالات امتحان نهایی؛ شایعه یا واقعیت؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گزارشی از نظر منتقدان درباره آخرین کتاب چاپ شده مارکز
  • نسخه الکترونیکی «آتش» منتشر شد/ این بارگوش می‌بیند و چشم می‌شنود
  • بیش از هر زمان دیگر به تقویت هویت جامعه نیاز داریم
  • «دوش چه خورده‌ای دلا» شهرام ناظری / «من ایرانی‌ام» علیرضا عصار / «لیلا سوار بر کاروسل» انور براهم / «رندان سلامت می‌کنند» محمدرضا شجریان / «دلبر» محسن چاوشی
  • «آفتاب غریب» منتشر شد
  • افشاگری مهدی طارمی درباره اسپیکر معروف؛ عاشقانه‌ها با شجاع است!
  • مجله «رواق خدمت» منتشر شد
  • کتاب «رواق خدمت» منتشر شد
  • عکسی از وریا غفوری و خانواده‌اش که به تازگی منتشر شده / همه درباره زیبایی‌های یک خانواده حرف می‌زنند (+عکس)
  • (ویدیو) لو رفتن سوالات امتحان نهایی؛ شایعه یا واقعیت؟