Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- راه‌های زیادی برای رشد برند و کسب و کار وجود دارد که یکی از قدرتمندترین آنها، اینستاگرام است. در صورتی که میزان مشارکت یک کسب و کار در اینستاگرام بالا باشد، می‌تواند مخاطبان زیادی را به سوی خود جلب و جذب کند. یک برند یا کسب و کار در صورتی که بخواهد به معروفیت و شهرت برسد، باید یک وب‌سایت به‌روز و فعال، یک سیستم پشتیبانی از مشتریان و تصویری خوب و شفاف از محصولات و خدمات خود به صورت آنلاین داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وقتی صحبت از حفظ و ارتقای مخاطبان به میان می‌آید، موارد مذکور، یک دسته از متغیرهای کلیدی محسوب می‌شود و شما نیز به عنوان صاحب یک کسب و کار، باید با دقت به این نکات توجه نمایید.

به گزارش ایتنا به نقل از ونچربیت، اینستاگرام به عنوان یکی از ارزشمندترین پلتفرم‌ها برای جلب و جذب مشتریان بالقوه و تبدیل آنها به مشتریان واقعی، هر روز نقش مهم‌تری در رشد و ارتقای کسب و کارهای مختلف ایفا می‌کند.
شما به عنوان صاحب یک کسب و کار باید برای برخورداری از مزایای اینستاگرام در زمینه جلب مشتریان، باید مشارکت خود را در این پلتفرم افزایش دهید.
 
اینستاگرام به عنوان دروازه‌ای برای رسیدن به انبوهی از مشتریان بالقوه، شرایط خاصی دارد و این شرایط خیلی بیشتر از قرار دادن پست‌، تصاویر و استوری است.
ابزاری به نام “Appz Instagram Assistant” به شما کمک می‌کند که از اینستاگرام به عنوان یک ابزار مهم برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید.  
در حال حاضر اشتراک مادام‌العمر این دستیار با 95 درصد تخفیف فقط با قیمت 39 دلار عرضه می‌شود.
این اپلیکیشن با استفاده از یک سری ابزارهای اتوماسیون به شما کمک می‌کند که حضور پررنگ‌تری در اینستاگرام داشته باشید و برای شما لایک‌ها، کامنت‌ها و اشتراک گذاری‌های بیشتری به ارمغان می‌آورد.
 
“Appz Instagram Assistant” مانند یک افزونه ساده گوگل کروم عمل می‌کند و این امکان را برای شما فراهم می‌کند که سایر پست‌ها را به صورت خودکار لایک کنید، برای آنها نظر بدهید و سایر کاربرانی را که محتوای صفحه شما برای آنها جذاب است را به صورت خودکار دنبال کنید.

وقتی صحبت از مشارکت و تبلیغات به میان می‌آید، استفاده از ابزارهایی مانند اینستاگرام از هر چیزی واجب‌تر است.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: استوری اینستاگرام کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ناهیدی ظهر سه‌شنبه در ستاد اربعین خراسان شمالی که در سالن شهدای مدافع حرم استانداری خراسان شمالی برگزار شد، ضمن اشاره به نام‌گذاری امسال و تاکید رهبر معظم انقلاب به اهمیت نقش مردم در اجرای امور، گفت: رویداد عظیم مذهبی اربعین، مردمی است و افزایش میزان مشارکت مردم در برنامه‌ریزی‌ها و کمیته‌ها و برگزاری اربعین امسال در دستور کار باشد.

وی در ادامه افزود: نیروهای مردمی همواره نقش مؤثری در مدیریت و برگزاری باشکوه اربعین داشته‌اند بنابراین باید این نقش بیش از گذشته پر رنگ شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه راهپیمایی بزرگ اربعین در سال گذشته با کیفیت خوبی برگزار شد، افزود: با هم افزایی و هماهنگی هر یک از نهادها و کمیته‌های مرتبط برای برگزاری هر چه بهتر اربعین در سال جاری نیز اقدام شود.

ناهیدی بر برنامه‌ریزی برای رفع موانع و تسهیل امور زائران در مراسم معنوی اربعین سال جاری تاکید کرد و اهمیت و سلامت این جریان، فراهم‌سازی هر چه بهتر زیرساخت‌ها، ظرفیت و امکانات، برگزاری کمی و کیفی و کار فرهنگی، استقرار خدمات و مواکب، ساماندهی خودرویی و تأمین امنیت و… را مورد توجه قرار داد.

کد خبر 6080285

دیگر خبرها

  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • ◄ مشارکت مردم و ابتکار بخش خصوصی/ نگاهی به پروژه لوکوموتیو GT22
  • زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید باید تقویت شود
  • لزوم تقویت زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید
  • مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد
  • چگونه نرم افزار باشگاه مشتریان برای کسب و کار راه اندازی کنیم؟
  • اقتصاد دریامحور با مشارکت مردم در دستور کار قرار گرفته است
  • تاثیر فالوور فیک روی پیج‌های فروشگاهی
  • گواهینامه let's encrypt چیست و چه کاربردی دارد؟