Web Analytics Made Easy - Statcounter


تیم والیبال شهرداری تبریز در دیدار با پیکان تهران تن به شکست داد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر والیبال کشور از ساعت 16 امروز با برگزاری شش دیدار آغاز شد.
 
تیم‌های شهرداری تبریز و پیکان تهران نیز در چارچوب دیدارهای این هفته از ساعت 16 در سالن شهید صمد اقدمی تبریز به مصاف هم رفتند که شاگردان بناکار این بازی را با شکست پشت سر گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در ست اول بازی شهرداری تبریز علی‌رغم تلاش بازیکنان خود با نتیجه 25-18 مغلوب مهمان خود شد. در ست دوم نیز این پیکان رده سومی بود که با نتیجه 25-17 شهرداری تبریز را با نتیجه 25-17 شکست داد. ست سوم بازی با عملکرد خوب تیم والیبال شهرداری تبریز همراه بود؛ اما تلاش بازیکنان شهرداری تبریز بی‌نتیجه بود و این ست نیز با نتیجه 26-24 به نفع تیم مهمان به پایان رسید.
 
با این نتیجه، تیم‌های شهرداری تبریز، شهروند اراک، شهرداری ارومیه، عقاب نهاجا و دورنای ارومیه از صعود به دور بعد بازماندند.
 
نتایج هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر والیبال به قرار زیر است:
 
شهرداری تبریز صفر - ۳ پیکان تهران (۱۸-۲۵، ۱۷-۲۵ و ۲۵-۲۶)
شهرداری ارومیه ۳ - صفر دورنای ارومیه (۲۵-۲۲، ۲۵-۲۳ و ۲۵-۱۸)
عقاب نهاجا صفر - ۳ فولاد سیرجان ایرانیان (۱۹-۲۵، ۱۶-۲۵ و ۲۱-۲۵)
سایپا تهران ۳ - ۲ شهروند اراک (۲۵-۱۳، ۲۰-۲۵، ۲۵-۲۰، ۲۳-۲۵، ۱۵-۱۳)
خاتم اردکان ۲ - کاله مازندران ۳ (۲۰-۲۵، ۲۱-۲۵، ۲۵-۱۸، ۲۵-۲۱، ۱۰-۱۵
پیام مشهد ۲ - ۳ شهرداری گنبد (۲۱-۲۵، ۲۱-۲۵، ۲۵-۱۹، ۲۵-۲۳ و ۱۸-۲۰) Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان شرقی بازی شهرداری لیگ برتر والیبال مشهد جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی

به گزارش "ورزش‌سه"، سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا با مصاف تایلند و عراق در بانکوک دنبال شد. پیش از این دو تیم ایران و تاجیکستان مقابل رقبای خود قرار گرفته بودند و در پایان موفق شدند با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.

در این مسابقه شاگردان کاکائو که کارنامه درخشانی در فوتسال دارد، شروع بهتری داشتند و با دو گل الحسینات و سلیمانی پیش افتادند اما در ثانیه‌های پایانی نیمه اول این تیم میزبان بود که روی ضربه ایستگاهی جیراوات سورنوویچیان به بازی برگشت تا با امیدواری بیشتری در خانه مقابل هواداران خودی بازی کند.

با شروع نیمه دوم حملات تایلند برای جبران گل خورده آغاز شد و رودریگو سرمربی اسپانیایی این تیم به شاگردانش دستور حمله و جبران داده بود و سرانجام آنها موفق به ثبت گل تساوی شدند و روی یک اشتباه و برخورد توپ به پای مدافع عراق گل دوم هم به ثمر رسید.

در دقایق پایانی مسابقه تیم عراق هم برای حفظ نتیجه و هم برای اینکه نیم نگاهی به دروازه حریف داشته باشد، سیستم پاورپلی را در دستور کار قرار داد، اما یک اشتباه سبب شد تا بازیکنان تایلند که در فاز دفاعی بودند نهایت استفاده را ببرند و گل سوم به همین ترتیب از زمین تایلند به ثمر رسید.

در ثانیه‌های پایانی شاگردان کاکائو که همه چیز را از دست رفته می دیدند، تمام تلاششان را برای جبران نتیجه به کار گرفتند، اما درنهایت موفق به گلزنی نشدند تا این تایلند باشد که در حضور هوادارانش در بانکوک بازگشتی شیرین به مسابقه داشته باشد و صعودش را هم به جام جهانی مسجل کرده باشد. در سوی دیگر حالا عراق باید در انتظار نتیجه دیدار ازبکستان و ویتنام بماند و در صورت صعود ازبکستان باز دیگر شانس صعود به جام جهانی پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر