Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرداری منطقه ۸ تبریز از آغاز عملیات ساماندهی میدان شهید بهشتی برای احداث ۱۳۰۰ متر مربع فضای سبز در ضلع شمالی میدان خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، رضا پاک نهاد با اعلام این خبر افزود: با توجه به کمبود فضای سبز در محدوده مرکزی شهر و لزوم توجه ویژه به این امر، طی ماه‌های اخیر جلسات متعددی پیرامون کاربری‌های میدان شهید بهشتی برگزار کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی ادامه داد: در این جلسات طرح جایگزین کردن محل کاربری غیر فضای سبز در ضلع شمال شرقی میدان به کاربری فضای سبز را مطرح کردیم تا طرح اولیه میدان شهید بهشتی که بدون فضای سبز بود را مورد بازبینی مجدد قرار داده و با ایجاد ۱۳۰۰ متر مربع فضای سبز، شاهد افزایش سرانه فضای سبز شهری در بافت مرکزی شهر باشیم.
پاک نهاد اعلام کرد: عملیات عمرانی این طرح خوشبختانه از روز گذشته آغاز شده و ماشین آلات منطقه ۸ عملیات ساماندهی و مسطح سازی اراضی ضلع شمالی میدان را آغاز کرده‌اند که تلاش می‌کنیم طی ماه های آتی، فضای سبز در میدان شهید بهشتی ایجاد کنیم.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان شرقی شهید بهشتی فضای سبز میدان مربع جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۱۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _پنجشنبه سی فروردین_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 744632

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • دیپلماسی و میدان؛ تقابل یا هم افزایی
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • لزوم استفاده بهینه از ظرفیت سالن اجلاس در اصفهان