Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول برگزاری مسابقات دهه فجر شهرستان فارسان گفت: سالن‌های ورزشی نقش بسزایی در شکوفایی استعدادهای مختلف ورزشی و جذب جوانان به سمت‌وسوی ورزش داشته است و همین‌که در مسابقات نونهالان روستایی ما این‌چنین تیم‌های قدرتمندی با شور و حرارت در مسابقات شرکت می‌کنند و تعدد تیم‌ها و سطح بالای مسابقات گواه بر این امر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز، به مناسبت چهلمین طلوع انقلاب اسلامی مسابقات فوتسال نونهالان تحت عنوان جام دهه فجر در روستای فیل آباد از توابع بخش باباحیدر در شهرستان فارسان برگزار شد.

در این مسابقات که با میزبانی باشگاه فجر فیل آباد و حوزه مقاومت بسیج امام حسن (ع) باباحیدر برگزار شد 9 تیم از سراسر شهرستان فارسان شرکت کردند که نهایتاً تیم‌های باشگاهی شهید همت فارسان به مقام اول و تیم پایگاه صاحب‌الزمان باباحیدر به مقام دوم و تیم اتحاد فارسان به مقام سوم دست یافتند و با اهداء جام قهرمانی و توزیع مدال از تیم‌های برتر تجلیل شد.


 
وحید هلاکوئی فرمانده پایگاه امام سجاد فیل آباد و مسئول برگزاری مسابقات در مصاحبه با خبرنگار جهانبین نیوز؛  پیرامون این مسابقات گفت: انقلاب اسلامی ایران در طی چهل سال عمر بابرکت خود خدمات ارزنده‌ای را به ملت ایران ارائه داد که این خدمات در عرصه‌های ورزشی نیز بسیار قابل‌توجه است. برپائی سالن‌های ورزشی متعدد در نقاط مختلف شهرستان فارسان ازجمله فیل آباد را می‌توان به‌عنوان نمونه کوچکی از این خدمات برشمرد.


 
وی ادامه داد: برپائی این سالن‌های ورزشی نقش بسزایی در شکوفایی استعدادهای مختلف ورزشی و جذب جوانان به سمت‌وسوی ورزش داشته است و همین‌که در مسابقات نونهالان روستایی ما این‌چنین تیم‌های قدرتمندی با شور و حرارت در مسابقات شرکت می‌کنند و تعدد تیم‌ها و سطح بالای مسابقات گواه بر این امر است.

وی در ادامه گفت: انشاالله در صورت حمایت مسئولین از پایگاه های مقاومت بسیج و حوزه امام حسن (ع) می‌توان شاهد رشد بیشتر جوانان این منطقه و ارائه خدمات بیشتر به مردم منطقه باشیم.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­استان تهران صاحب سالن اختصاصی شمشیربازی شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در اختیار داشتن سالنی مجهز و استاندارد به منظور برگزاری مسابقات و اردو‌های باشگاهی و ملی یکی از نیاز‌های شمشیربازی استان تهران و هیات شمشیربازی این استان بود.    به همین منظور فدراسیون شمشیربازی رایزنی‌هایی را با اداره کل ورزش و جوانان استان تهران داشت تا سالنی را در اختیار هیات شمشیربازی استان قرار بگیرد.    با پیگیری‌های انجام شده در این زمینه و مساعدت و همراهی ویژه علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، مجموعه ورزشی شهدای دروازه شمیران در اختیار هیات شمشیربازی استان تهران قرار گرفت تا این هیات برای نخستین بار صاحب سالن اختصاصی شود.   واگذاری رسمی مجموعه ورزشی شهدای دروازه شمیران به شمشیربازی استان تهران با حضور علیرضا پورسلمان و محسن وحدانی رییس و دبیر فدراسیون انجام شد.   پورسلمان ضمن قدردانی از توجه و عنایت ویژه مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به شمشیربازی استان تهران و مرتفع کردن نیاز استان از حیث سالن، ابراز امیدواری کرد که با در اختیار گرفتن مجموعه ورزشی شهدای دروازه شمیران از این پس شاهد گسترش فعالیت‌های این رشته در سطح استان باشد.

دیگر خبرها

  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان بی سرپرست فراهم شود
  • سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی به ۲۰ سانتی متر رسید
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • ارتش نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد
  • ­استان تهران صاحب سالن اختصاصی شمشیربازی شد