Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@15:21:46 GMT

تکمیل 12 هزار طرح نیمه تمام در اولویت کار دولت است

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۱۰۸۰

تکمیل 12 هزار طرح نیمه تمام در اولویت کار دولت است

'رضا رحمانی' روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در یزد افزود: یکهزار طرح مربوط به استان یزد است و این استان از این نظر در زمره استانهای پیشتاز است.
وی با بیان اینکه اولویت امروز ما حفظ تولید و اشتغال موجود است تصریح کرد: در این راه، هر اقدامی مثل تامین مواد اولیه، تامین نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و تامین ارزی واحدهای نیازمند ارز که لازم باشد را انجام خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر صنعت یادآور شد: هدف ما این است که روی حفط تولید موجود تلاش کنیم تا اگر موانعی هست رفع شود.
رحمانی در ادامه اظهار داشت: در شرایط جدید، مصوبات کارگروههای تسهیل و رونق تولید از اولویت های ماست و برای این منظور به استانها تفویض اختیار کردیم چون استانها ظرفیت خوب مدبریتی و منابع انسانی لازم را دارند.
به گفته وی تولید کنندگان باید حس کنند که موضوع تولید مهم است و همه مسوولان هم به جد به تقویت تولید ملی اعتقاد دارند.
وزیر صنعت، تعداد طرح های افتتاح شده در دهه فجر امسال را 209 طرح بزرگ تولیدی با اشتغال زایی مستقیم 25 هزار نفر اعلام کرد.
وزیر صمت در سفری یکروزه به استان یزد ضمن افتتاح چند واحد تولیدی در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی این استان هم حضور می یابد.
1968/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ارز تولید ملی دهه فجر سرمایه نقدینگی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ واحد تولیدی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم احیا شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمدصادق معتمدیان افزود: روز گذشته ۱۰۷مین بازدید یکشنبه‌های حمایت از تولید این استان در دولت سیزدهم ثبت شد که در آن حدود ۲۵۰ کارخانه و واحد تولیدی مورد بازدید قرار گرفته و موانع آنها برای ادامه کار مورد بررسی تیم اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: با احصا مصوبات دولت سیزدهم در حمایت از واحدهای تولیدی آذربایجان‌غربی و در مسیر مانع زدایی آنها، ۸۸ درصد مصوبات در ‌این زمینه اجرایی شده است.

معتمدیان با تاکید بر لزوم احیا واحدهای راکد در دولت سیزدهم اظهار کرد: حدود ۳۰۰ واحد تولیدی راکد در دولت سیزدهم به چرخه تولید بارگشته است که نشان از عزم جدی این دولت درحمایت از واحدهای تولیدی است.

وی با اشاره به عنوان سال جدید از سمت مقام معظم رهبری یادآور شد: برای دومین بار است که عنوان سال پس از چهار سال مجدد در خصوص اقتصاد و تولید، نامگذاری می‌شود که نشان از اهمیت اقتصاد جامعه و تفکر اقتصادی مردم است .

معتمدیان اضافه کرد: سال «جهش تولید با مشارکت مردمی» را باید در تفاوت قید «مشارکت مردم» تمرکز کرد که نشان از الزامات حضور مردم در بحث جهش تولید است که با توجه به شرایط اقتصادی کشور در دوره تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران و علیه اقتصاد ایران نیاز به افزایش تولید و جهش تولید است.

وی با بیان اینکه این شعار کاربردی و استراتژیک مقام معظم رهبری برای سال ۱۴۰۳ دغدغه ملی و مردمی است افزود: نیاز تحقق شعار سال نگاه تکلیفی در همه ارکان حاکمیت به ویژه دولت است و بخشی از کارها در سطح کلان و در بحث سیاست‌های کلان اقتصادی است که تثبیت نرخ ارز، ثبات اقتصادی و امنیت سرمایه گذاری از جمله مباحث کلان در دولت سیزدهم از جمهوری اسلامی ایران است.

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان یزد نیازمند اعتبار
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • وزیر نفت پاکستان: ما به گاز ایران نیاز داریم
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام یزد به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • تحقق شعار"جهش تولید" در اولویت برنامه‌های زامیاد قرار دارد/ توسعه و بهبود سبد محصولات زامیاد در دوره جدید مدیریتی
  • تکمیل راه‌های نیمه‌تمام مازندران به تأمین اعتبارات نیاز دارد
  • ۳۰۰ واحد تولیدی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم احیا شد