Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@09:11:52 GMT

تجليل از 40 رسانه برگزيده هنرهاي تجسمي

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۱۱۴۹

تجليل از 40 رسانه برگزيده هنرهاي تجسمي

خبرگزاري آريا- به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي از 40 هنرمند جوان برگزيده بخش هاي مختلف هنرهاي تجسمي در اختتاميه پنجمين جشنواره هنر مقاومت تجليل شد
به گزارش خبرگزاري آريا، سردار نقدي در اختتاميه پنجمين جشنواره هنر مقاومت که در کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان برگزار شد، گفت: امروز روز بزرگي براي ملت ما بود؛ پيام هاي روشن بخشي از رهبر انقلاب شنيديم و عمده اين خطاب به جوانان بود و اکنون من ميگويم ما با جوانان تا ايستگاه قدس هستيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين جشنواره چه از لحاظ مضمون و چه به لحاظ شکل کاملا خلاقانه است و جوانان بسيجي با هنر خود در اين جشنواره حرف خود را با جهان مي زنند.
وي افزود: اين پيشرفت خوب، نويد آينده اي بهتر مي دهد و مردم ارزشمند ما با استقامت و پايداريشان زير فشار تمام توطئه هاي دشمنان نشان دادند که مستحق آينده هاي بهتري هستند.
مسعود نجابتي دبير پنجمين جشنواره هنر مقاومت نيز با بيان اينکه در بنياد فرهنگي روايت سعي کرديم عملا جوان گرايي کنيم گفت: اين دوره از جشنواره را به جوانان سپرديم و بحمدالله نتيجه رضايت بخش بوده است.
وي افزود: هر چند ممکن است برخي مسوولان قدر هنر شما جوانان انقلابي را ندانند اما بدانيد همه اتفاقات خوب ثمره تلاش شماست که سنشان حتي از انقلاب هم کمتر است.
در اين مراسم از 6 پيشکسوت هنر انقلابي تقدير شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تجليل رسانه هنرهاي تجسمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیده شدن دو اثر ایرانی در جشنواره فیلم کودکان هند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بابک نبی‌زاده کارگردان و سیدجلال چاوشیان تهیه‌کننده «اقیانوس پشت پنجره» هرکدام به طور جداگانه برای این فیلم در بخش رقابتی فیلم‌های بلند، تندیس طلایی و جایزه نقدی بهترین فیلم بلند داستانی را دریافت کردند.

همچنین در بخش رقابتی فیلم‌های کوتاهِ پویانمایی از عبدالله علیمراد کارگردان پویانمایی «جایگزین» مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.

فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» از تولیدات سال ۱۳۹۸ و پویانمایی «جایگزین» از تولیدات سال ۱۴۰۱کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

جشنواره بین‌المللی کودکان لکنو هند یکی از پرمخاطب‌ترین جشنواره‌های بین‌المللی فیلم‌های کودکان در هند است که در هر دوره میزبان بیش از ده‌ها هزار کودک از مراکز و مهدکودک‌های مختلف ایالت اوتار پرادش هندوستان می‌شود.

دیگر خبرها

  • انزوای مطلق رژیم صهیونیستی در المپیک هنرهای تجسمی جهان
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • برگزیده شدن دو اثر ایرانی در جشنواره فیلم کودکان هند
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • ۱۸ دختر برتر استان قم در جشنواره شمیم ریحان تجلیل می‌شوند
  • ضرورت تشکیل جبهه هنری و رسانه ای در سطح محور مقاومت و جهان
  • پژواک سوم به گوش می‌رسد
  • برگزیدگان «ققنوس قلم»، پویش رسانه‌ای یادواره شهدای خبرنگار در غزه
  • برگزیدگان مسابقه عکاسی «کودکان شجاع مقاومت» معرفی‌ شدند