Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل سازمان مالیاتی یزد گفت: صد درصد جرایم قابل بخشش مودیان مالیاتی به شرط پرداخت اصل مالیات تا نیمه اسفند بخشیده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منوچهر اسدی در دیدار با رئیس‌خانه صنعت، معدن و تجارت یزد اظهار داشت: مودیان مالیاتی می‌توانند با مراجعه به ادارات امور مالیاتی و پرداخت بدهی مالیاتی قطعی شده، از این طرح بهره مند شده و نسبت به تسویه حساب اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مهمترین سرمایه برای تامین درآمدهای عمومی دولت درآمدهای مالیاتی است، ادامه داد: شرایط جنگ اقتصادی را درک می کنیم لذا با تمام توان در حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و ارایه مشوق‌های مالیاتی عادلانه، تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل امور مالیاتی استان یزد با بیان اینکه وصول مالیات توسط این دستگاه باید با رضایتمندی مودیان بوده و این موضوع از اهمیت خاصی برخوردار است اضافه کرد: خوشبختانه در این مسیر نیز اقداماتی صورت گرفته از جمله اینکه رد دفاتر مالیاتی کمتر شده و کاهش 60 درصدی داشته است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های قانونی و پرهیز از رد دفاتر مالیاتی افزود: در اصلاح قانون مالیات‌ها رد دفاتر کاهش یافته و من نیز با پذیرش مسئولیت در استان یزد، سعی کردم تا رد دفاتر مؤدیان و علی الراس کردن را به حداقل ممکن برسانم.

اسدی با بیان اینکه مؤدیان مالیاتی نیز باید ایرادهای تحریر دفاتر خود را رفع کنند عنوان کرد: این آمادگی را داریم تا با تعاملات بیشتر زمینه های همکاری میان سازمان امور مالیاتی و خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد در راستای کمک و رفع مشکلات و جرائم مالیات صنایع گام برداریم.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد هم در این دیدار با اشاره به لزوم حمایت از تولید کننده و کارآفرین گفت: همینکه فعالان اقتصادی در ادارات استان معطل کاغذبازی و بروکراسی های پیچیده نباشند یعنی از کالای ایرانی حمایت می کنیم.

سیدعلی اکبر کلانتر با بیان اینکه وقت زیادی ار فعالان اقتصادی در دستگاه های اجرایی گرفته می شود ادامه داد: شرایط امروز حساس و پیچیده است و با توجه به اینکه تولید و صنعت و تولیدکننده در نوک پیکان حمله قرار دارند باید همه از کارآفرینان و تولید کنندگان کشور حمایت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان ما امروز دغدغه های زیادی دارند که تا حدی فرصت پرداختن به تولید را از آن ها می گیرد تصریح کرد: اینکه وقت خود را در ادارات و برای دریافت مجوزهای مختلف و یا حل برخی معضلات سپری کنند آسیب است و حمایت تلقی نمی شود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد خواستار بخشودگی 100 درصدی جرائم مالیاتی شد و گفت: صنعتگران و تولید کنندگان در خط مقدم جنگ اقتصادی در تحریم ها هستند و به طور جدی و در عمل به حمایت نیاز دارند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سرمایه صنعت معدن و تجارت قانون مالیات معدن و تجارت استان جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲۹ میلیارد تومان از محل مالیات به شهرداری های ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله عباس پور روز سه شنبه در دیدار با امام جمعه ایلام با ابراز خرسندی از موفقیت پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با رژیم صهیونیستی و تبریک به این مناسبت، با ارائه گزارش عملکرد حوزه مالیات استان، تأکید کرد: بر اساس منشور حقوق مؤدیان مالیاتی، خود را ملزم می‌دانیم ضمن رعایت شأن و کرامت انسانی مراجعان و مؤدیان مالیاتی و توجه به وجدان کاری و انضباط اجتماعی، روند ارائه خدمات‌رسانی و رفتار سازمانی را بهبود ببخشیم.

وی اعلام کرد: در سال گذشته مبلغ ۴۲۹ میلیارد تومان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شده است و خوشبختانه با انتقال پرونده مالیاتی شرکت نفت و گاز غرب و از محل مالیات شرکت‌های بزرگ، مبالغ قابل توجهی به توسعه شهرها و روستاهای استان اختصاص می‌باید.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام همچنین از وصول ۱,۷۳۹ میلیارد تومان درآمد مالیاتی استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: خوشبختانه با مشارکت مردم و اقدامات انجام‌شده، درآمدهای مالیاتی استان محقق شده و این درآمدها منبع اعتباری قابل توجهی را برای توسعه استان فراهم کرده است.

کد خبر 6079459

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • بخشودگی جرائم مالیاتی برای تکمیل کنندگان اظهارنامه‌های پیش فرض
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • اظهارنامه پیش فرض؛گامی تازه در جهت هوشمندسازی نظام مالیاتی
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • تهیه اظهارنامه پیش فرض، گامی مهم در جهت هوشمندسازی نظام مالیاتی
  • شرط بخشودگی مالیاتی اعلام شد
  • استقبال ۵۰ درصدی مودیان از اظهارنامه های پیش فرض
  • ۴۲۹ میلیارد تومان از محل مالیات به شهرداری های ایلام پرداخت شد