Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@23:02:00 GMT

آغاز رقابت 850 متسابق قرآنی کمیته امداد در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۱۱۹۴

آغاز رقابت 850 متسابق قرآنی کمیته امداد در مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران بشیر عالیشاه امروز 25 بهمن ماه در جشنواره مسابقات قرآنی رهپویان ولایت که در اداره کل کمیته امداد مازندران در حال برگزاری است، گفت:  این جشنواره امروز 25 بهمن ماه با حضور 850 نفر از مددجویان و کارکنان و فرزندان آنان به صورت مشترک در هفت شهرستان در حال برگزاری است.
وی افزود: زمینه‌سازی برای ایجاد جامعه مستعد قرآنی، تقویت ایمان و معرفت دینی، پرورش روحیه تحقیق، تفکر، تدبر و تعقل در قرآن و سیره اهل بیت، ایجاد رقابت سالم در فعالیت‌های قرآنی، شناسایی استعدادهای قرآنی و فراهم کردن زمینه ارتقا و معرفی به جامعه قرآنی کشور از اهداف برگزاری جشنواره قرآنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عالیشاه با بیان اینکه در حال حاضر مرحله شهرستانی این جشنواره قرآنی در هفت شهرستان در حال برگزاری است، افزود: منتخبین این دوره در اردیبهشت ماه سال آینده در مرحله استانی برای حضور در مسابقه کشوری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی با بیان اینکه سال‌های قبل این مسابقات به صورت مجزا در هر شهرستان برگزار می‌شد، تصریح کرد: امسال برای اولین بار این مسابقات به صورت ادغامی در شهرستان‌های ساری، بهشهر، قائمشهر، بابل، آمل، نوشهر و تنکابن با حضور مددجویان شهرستانهای مجاور و کارکنان کمیته امداد به منظور رقابت بهتر برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: در دو سال متوالی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مازندران رتبه دوم و سوم کشوری در بخش ترتیل، اذان و قرائت را کسب کردند.

وی افزود: هر حافظی که بتواند تا سه جزء جدید، حفظ قرآن خود را تا سال آینده ارتقا دهد با هزینه کمیته امداد به سفر معنوی عتبات و عالیات مشرف خواهد شد.

عالیشاه با بیان اینکه در این دوره از مسابقات از داوران مجرب بهره‌گیری شده اظهار کرد: به نفرات برتری که در مسابقات کشوری اردیبهشت ماه به مسابقات کشوری راه پیدا کنند جهت تشویق به صورت ماهیانه 50 تا 100 هزار تومان به حساب خانوار آنها پرداخت خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: جشنواره قرانی کمیته امداد مسابقه جایزه و دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت ایران از فردا (پنجشنبه) به میزبانی استان مرکزی و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان آغاز خواهد شد.   این مسابقات در ۲ بخش آقایان و بانوان به میزبانی آکادمی اسکیت اراک برگزار خواهد شد و اسکیت‌بازان روز پنجشنبه سی‌ام فروردین ماه در بخش آقایان و روز جمعه سی و یکم فروردین ماه در بخش بانوان برای تعیین نفرات برتر با هم مصاف خواهند داد.   گفتنی است ورزشکاران در پیست ۲۰۰ متر و در مواد ۲۰۰ متر رقابتی، ۵۰۰ متر، ۱۰۰۰متر به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.   مرحله بعدی این رقابت‌ها نیز روز‌های ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه در پیست ROAD و به میزبانی آکادمی ملی اسکیت آزادی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • عزیمت قایقران و مربی مازندرانی به انتخابی المپیک
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • برترین کاراته‌کا‌های ایران مشخص شدند
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در استان تهران
  • آغاز دومین روز مسابقات کشتی جهانی در مازندران
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن اول مسابقات کشتی جام موحد