Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@08:16:16 GMT

مرکز مدیریت راه های کشور از مسدود شدن 21 مسیر خبر داد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۱۲۷۸

مرکز مدیریت راه های کشور از مسدود شدن 21 مسیر خبر داد

تهران- ایرنا- مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: درحال حاضر 21 مسیر برون شهری به علت نبود ایمنی، کاهش دید و جاری شدن سیلاب در برخی از استان های کشور، تا اطلاع بعدی همچنان مسدود است.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام این مرکز، مسیر رامیان - اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان، مسیر فرعی شمشک - دیزین در استان های البرز و تهران و مسیر پونل - خلخال در استان گیلان به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسیرهای سی سخت - پادنا در استان کهگیلویه و بویر احمد، گنجنامه - تویسرکان در استان همدان و سروآباد - پاوه در استان کردستان، رویان - بلده (حدفاصل وازک تا بلده) در استان مازندران، رامهرمز - بهبهان (مسیر برگشت) در استان خوزستان و اندیکا - شهرکرد در استان خوزستان به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود شده است.
محور پدافند هوایی - امیدیه، واقع در استان خوزستان، محور رودبار - ایرانشهر، واقع درجنوب استان کرمان و مسیر فنوج - رمشک، واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود خواهد بود.
محور دلگان - ایرانشهر ، واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، محور رودبار - قلعه گنج ، واقع در جنوب استان کرمان و محور دلگان - هودیان، واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان همچنان تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.
محور دلگان – ذهکلوت ، واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، محور فاریاب - کهنوج، واقع در جنوب استان کرمان و محور ایرانشهر - مهرستان، واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود شده است.
محور ایرانشهر - خیرآباد، واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، محور چاهان - زرآباد ، واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان و محور بدره - دره شهر ، واقع در استان ایلام نیز تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود خواهد بود.
در 24 ساعت گذشته آزادراه قزوین - کرج، آزادراه کرج - تهران، آزادراه کرج - قزوین، آزادراه تهران - کرج، آزادراه تهران - ساوه، تهران - پاکدشت، آزادراه ساوه - تهران، پاکدشت - تهران و تهران - شهریار بیشترین تردد را در راه های برون شهری داشتند.
براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و سامانه‌ های تردد شمار در حال حاضر به ‌استثنای محورهای مسدود یاد شده،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.
طی شبانه ‌روز گذشته، کل تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2202 تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل 4.6 درصد کاهش را نشان می‌دهد.
همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 15.7 درصد، اوج تردد بین ساعات 17 الی 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 الی 4 صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب کنند.
هموطنان می توانند برای دریافت آخرین وضعیت راه های کشور عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک کنند و یا با شماره‌ تلفن های 141 و 88925252 تماس بگیرند.
اقتصام**1108**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد 21 مسير مسدود مركز مديريت راه ها نبود ايمني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان براثر بارندگی های سیل آسا

 روابط عمومی  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ایوب کرد گفت:بر اثر بارندگی های اخیر در ۲۴ ساعت گذشته و افزایش بارندگی ها از بامداد امروز، راه ارتباطی ۲۰ روستای حوزه  شهرستان های  سراوان، مهرستان،سیب و سوران و گلشن در اثر بارندگی های سیل آسای اخیر مسدود شده است.

وی افزود: علاوه بر محورهای فوق ،محور گلشن، سراوان، مهرستان، ایرانشهر، گشت،سراوان و محورهای فرعی سوران،پسکوه و مهرستان، سوران تا اطلاع ثانوی مسدود است. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تاکید کرد:تمامی امکانات راهداری از جمله ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در شهرستان‌های مورد نظر مستقر شدند و تلاش راهداران برای بازگشایی این محورها ادامه دارد‌.

کرد در پایان یادآورشد:هم استانی‌های عزیز با توجه به شدت بارش ها از سفرهای غیر ضروری خودداری ومی توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ۵ استان جنوبی کشور/ از وصل شدن برق تا روند امدادرسانی
  • انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان
  • انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل
  • انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان براثر بارندگی های سیل آسا
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • مسدودشدن چند محور کرمان
  • بازگشایی محور گلشن به سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان
  • سه محور فرعی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شد
  • محور کتیج به کرحمت مسدود شد