Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش پس از اتمام جام ملت های آسیا به فعالیت ۸ ساله خود در تیم ملی فوتبال ایران پایان داد و یک هفته بعد با عقد قراردادی ۳ ساله به مبلغ ۳ میلیون دلار هدایت تیم ملی کلمبیا را در دست گرفت.

در روزهای اخیر بحث انتخاب جانشین کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران به یک موضوع داغ تبدیل شده است و نام های مختلف و بزرگی مانند زین الدین زیدان، ژوزه مورینیو، برت فن مارویک، یورگن کلینزمن، لورن بلان برای جانشینی کی روش از سوی برخی رسانه ها و مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان مطرح شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربیانی که عقد قرارداد با هر یک از آنها نیازمند صرف هزینه سنگینی است و بعید به نظر می رسد فدراسیون فوتبال ایران که تاکنون مطالبات یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلاری کی روش را تسویه نکرده است بتواند با صرف هزینه ای بیشتر از قرارداد کی روش، مربی بزرگی را به کشورمان بیاورد.

در این میان برخی رسانه ها هم شروع به مانور روی نام گزینه های ایرانی مانند علی دایی، امیر قلعه نویی و جواد نکونام و خارجی های در دسترسی مانند برانکو ایوانکوویچ و وینفرد شفر کرده اند.

طبق اعلام برخی از این رسانه ها فدراسیون فوتبال قصد دارد از جواد نکونام که دوران به نسبت موفقی در زمان حضورش در تیم های نساجی و خونه به خونه داشته است به عنوان سرمربی موقت تیم ملی استفاده کند و کاپیتان و مربی سابق این تیم در اردوی نوروزی تیم ملی که به احتمال فراوان در چین و با حضور در تورنمنتی که قرار است در این کشور برگزار شود، هدایت تیم ملی را در دست خواهد داشت.

از طرفی در فضای مجازی بحث انتخاب برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات پرسپولیس برای سرمربیگری تیم ملی کشورمان در پایان فصل هم داغ شده و شنیده می شود فدراسیون قصد دارد از این سرمربی که نسبت به گزینه های خارجی مطرح شده قیمت ارزان تری دارد بار دیگر روی نیمکت یوزها (لقب تیم ملی فوتبال ایران) بهره بگیرد و جواد نکونام را هم به عنوان دستیار اول برانکو روی نیمکت این تیم بنشاند.

برای پیگیری این موضوع با محمود اسلامیان، یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت و گوی کوتاهی انجام دادیم که او اظهار داشت:  بحث انتخاب جانشینی کی روش باید در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون مورد ارزیابی قرار بگیرد و این هیئت رئیسه هم تاکنون هیچ جلسه ای برای بررسی گزینه های سرمربیگری تیم ملی انجام نداده است. طبیعی است در این وضعیت هیچ گزینه ای هم برای سرمربیگری تیم ملی مطرح نشده و من هم اطلاعی از انتخاب نکونام یا برانکو ندارم. در جلسات آتی هیئت رئیسه باید موضوع جانشینی کی روش را مورد ارزیابی دقیقی انجام بدهیم.

بیشتر بخوانید: زمان جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای انتخاب جانشین کی روش مشخص شد 

انتهای پیام/

تکذیب پیشنهاد به برانکو برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو

به گزارش خبرگزاری مهر، چهل و یکمین نشست هیأت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو در شهر «جیانگ یئن» با حضور تمامی اعضا و به ریاست «گائو ژیدان» رئیس فدراسیون جهانی و مهدی علی‌نژاد عضو ایرانی این هیأت رئیسه برگزار شد.

در ابتدای این نشست؛ صورت جلسه چهلمین نشست هیأت رئیسه فدراسیون جهانی و شانزدهمین کنگره فدراسیون جهانی که هر دو رویداد سال گذشته در تگزاس برگزار شده بود، به تأیید اعضا رسید. سپس «ژان کیوپینگ» دبیرکل فدراسیون جهانی، گزارشی از فعالیت‌های ۶ ماه اخیر این فدراسیون جهانی و همچنین پیکارهای پیش رو ارائه داد. وی همچنین یادآور شد؛ با توجه به اینکه کشورهای متعددی موفق به اخذ ویزا جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان نشدند؛ بنا به پیشنهاد ایران؛ پیکارهای انتخابی جام‌جهانی ووشو با حضور ۳۸ کشور امروز آغاز به کار کرد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات جهانی «تایچی» در سنگاپور، نهمین دوره مسابقات جوانان جهان در برونئی‌، سومین دوره جام جهانی تالو در یوکوهاما ژاپن و دهمین دوره جام جهانی ساندا در ملبورن استرالیا از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود. در این نشست مقرر شد؛ میزبانی دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به چین داده شود که این مسابقات در واقع حکم کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۶ جوانان داکار سنگال را خواهد داشت

درخواست امارات برای عضویت در فدراسیون جهانی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین گزارش‌هایی از سوی رؤسای کمیته فنی، کمیته داوران و کمیته اخلاق ارائه و مورد تأیید قرار گرفت. در پایان این نشست؛ علی‌نژاد با «گائو ژیدان» وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون جهانی ووشو گفت‌وگو و مذاکراتی را داشتند.

همچنین مهدی علی‌نژاد عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو به عنوان یکی از اعضای سه نفره کمیته نظارت بر برگزاری مسابقات انتخابی جام‌جهانی معرفی شد.

مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از امروز (۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) به صورت رسمی در شهر» «جیاینگ یئن» چین آغاز شده است.

کد خبر 6087261

دیگر خبرها

  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟