Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@11:45:16 GMT

۱۰۷ هزار تن گوجه فرنگی از استان بوشهر صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۱۴۲۰

۱۰۷ هزار تن گوجه فرنگی از استان بوشهر صادر شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: در ۱۱ ماه امسال ۱۰۷ هزار تن گوجه فرنگی محصول تولیدی استان بوشهر از طریق مرزهای دریایی، هوایی و زمینی به خارج از کشور صادر شده است. ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمد تقی منوچهری صبح امروز در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر با اشاره به گزارشی از توزیع نهاده‌های دامی اظهار داشت: سهمیه ذرت استان بوشهر 2800 تن است که 800 تن آن در انبارهای استان بوشهر نگه‌داری می‌شود و مابقی در انبار بندر امام(ره) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سهمیه 1200 تنی سویا استان بوشهر گفت: از این میزان یک‌هزار و 200 تن در انبارهای استان بوشهر و مابقی در بندر امام(ره) نگه‌داری می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از ذخیره سازی سهمیه جو خبرداد و بیان کرد: موجودی جو برای توزیع 1000 تن است که در انبارهای بندر امام(ره) نگه‌داری می‌شود.

32 هزار تن گوجه فرنگی خارج از فصل استان بوشهر صادر می‌شود بوشهر| صادرات گوجه فرنگی آغاز شد 10 درصد گوجه فرنگی خارج از فصل استان بوشهر صادر شود

منوچهری به توزیع فراورده‌های دامی پرداخت و خاطر نشان کرد: در 11 ماه امسال 2 هزار 25 تن گوشت مرغ منجمد، 633 تن گوشت گوساله منجمد،10 گوشت گوساله گرم، 135 تن گوشت گوساله گرم 10 تن، گوشت گوسفندی منجمد 30 تن، گوشت گرم گوسفندی 133 تن  و  113 تن مرغ گرم توزیع شده است.

وی بیان کرد: امسال تاکنون 7420 تن ذرت، 3602 تن سویا و 855 تن جو بین دامداران و مرغ‌داری‌های استان بوشهر توزیع شده است.

وی، با بیان اینکه سرانه مصرف گوشت مرغ برای هر نفر روزانه 72 گرم و گوشت قرمز 30 گرم ارزیابی شده است گفت: ماهانه 2.2 کیلوگرم گوشت مرغ و 900 گرم گوشت قرمز سرانه مصرف هر فرد در استان بوشهر ارزیابی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر مصرف سالانه 6.4 کیلوگرم گوشت مرغ و 11 کیلوگرم گرم گوشت قرمز برای هر نفر دانست و گفت: بر اساس این شاخص، نیاز استان بوشهر سالانه 30 هزار تن گوشت مرغ و 12 هزار و 650 تن گوشت قرمز است.

منوچهری با بیان اینکه 8 هزار تن  نیازگوشت قرمز در استان بوشهر تامین می‌شود تصریح کرد: 4 هزار و 650 تن از دیگر استان‌ها باید تامین شود که در این حال 650 تن وارد شده که تا تامین مابقی نیاز فاصله داریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر  از توقف صادرات گوجه فرنگی از 30 بهمن ماه خبر داد و گفت: در 11 ماه امسال 107 هزار تن گوجه فرنگی محصول تولیدی استان بوشهر از طریق مرزهای دریایی، هوایی و زمینی به خارج از کشور صادر شده است.

انتهای پیام/ ع

R41363/P1494/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات تخم مرغ به بیش از ۱۸ هزارتن رسید

حمیدرضا کاشانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری ۳۲ تا ۳۳ هزارتومان است که کماکان ۱۵ هزارتومان کمتر از نرخ مصوب و ۳۰ هزارتومان کمتر از نرخ واقعی عرضه می‌شود.

او زیان روزانه مرغداران را ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در راستای کاهش زیان مرغداران، خرید تضمینی تخم مرغ مازاد و صادرات باید انجام شود.

کاشانی درباره آخرین وضعیت صادرات تخم مرغ گفت: بنابر آمار از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۸ هزارتن تخم مرغ با ارزش ۲۰ هزار دلار به کشورهای عراق، افغانستان و حوزه خلیج فارس صادر شده است.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن ادامه داد: با توجه به میزان تولید، ماهانه ۲۰ تا ۲۵ هزارتن تخم مرغ باید به بازار‌های هدف صادر شود.

او با بیان اینکه صادرات تخم مرغ به روسیه به زودی آغاز می‌شود، گفت: در یک ماه گذشته هیئت روسی چندبار به کشور آمده‌اند و امیدواریم اولین محموله هرچه سریع‌تر صادر شود؛ هم اکنون در حال تامین قوانین و نظارت آن‌ها هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ارز واردات ۱۷۰ هزار تن گوشت قرمز اختصاص یافت
  • صادرات تخم مرغ به بیش از ۱۸ هزارتن رسید
  • تولید ۴۰۰ هزار تن گوجه فرنگی در جنوب استان بوشهر
  • خیانت پادشاه گوجه فرنگی!
  • سیدحسن خمینی پیام صادر کرد
  • خیانت پادشاه گوجه فرنگی با کمک به رژیم صهیونیستی! + فیلم
  • هندی‌ها خدایشان را سر بریدند و صادر کردند!
  • حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد!
  • تراشه‌ای که گوشت حلال را تشخیص می‌دهد
  • حداکثر اختلاف قیمت گوجه‌فرنگی از میدان تا خرده‌فروشی ۳۵ درصد است