Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@22:29:01 GMT

کیتی پری با چهره ای کاملا متفاوت/عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۱۵۹۰

به گزارش پارس نیوز، «کیتی پری» با چهره ای کاملا متفاوت روی جلد مجله ی «پیپر». موافقید اسم کیتی را «زن هزار چهره» بگذاریم؟!

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پارس متفاوت پارس نیوز جلد مجله کیتی پری چهره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۱۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم

سرمربی چلسی باور دارد که تیم همشهری با اعتماد به سرمربی اش، توانست به جایگاهی برسد که امروز شانس قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را دارد. 

طرفداری | در جریان دیداری معوقه و حساس از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، تیم های آرسنال و چلسی به میزبانی استادیوم امارات مقابل هم قرار می گیرند. مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و در مورد وضعیت تیمش صحبت کرد. 

مصدومان چلسی

کول پالمر؟ فردا مشخص می‌شود. باید فردا صبح وضعیت او را ارزیابی کنیم. امروز بعید به نظر می رسد که او آماده شود. فکر نمی‌کنم بتواند بازی کند، اما فردا صبح وضعیتش را بررسی می‌کنیم. حتی اگر فردا حالش خوب باشد، ممکن است نتواند بازی کند. مالو در ناحیه زانو دچار مصدومیت جزئی شده است. امیدوارم مشکل جدی نباشد. چیلول نیز بعد از بازی‌های ملی، با همان مشکل چند هفته اخیر روبرو است.

 به من اعتماد کنید

ما مطمئنیم که در یک روز به همان سطح قبلی برمی‌گردیم. البته ما مثبت‌اندیش هستیم و در فوتبال مهم‌ترین چیز باور است. آرسنال چند سال پیش در شرایطی متفاوت از امروز بود. اما با گذشت زمان، با اعتماد به نفس و اطمینان به او (آرتتا)، آنها به اینجا رسیده‌اند. اینجا هم همین است. 

 مقایسه نیکولاس جکسون و دروگبا

نیکولاس جکسون؟ اگر او را با دروگبا مقایسه کنیم، همیشه بازنده خواهد بود، اما فکر می‌کنم او عملکردی فوق‌العاده داشته و از تمام حمایت من برخوردار است. حتی اگر گل نزند، برای باشگاه و هم تیمی‌هایش مبارزه می‌کند و موقعیت ایجاد می‌کند. او به زمان برای پیشرفت نیاز دارد. مطمئنا فصل بعد بهتر خواهد شد. بدون شک.

 وضعیت چلسی

روحیه تیم خوب است. ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم، مقابل تیمی که یکی از بهترین‌های دنیا است بسیار خوب بازی کردیم. عملکرد ما واقعا خوب بود، نکات بسیار مثبتی وجود داشت که باید از آنها استفاده کنیم. یک گل دریافت کردیم که نباید می‌خوردیم، اما این بخشی از فوتبال است. باید به همین شکل به کار خودمان ادامه دهیم. چگونه می‌توانیم به سطح آنها برسیم؟ با کار کردن، تصمیم‌گیری، تلاش برای اضافه کردن چیزهایی به تیم که می‌تواند به ما در بهبود سطح کمک کند. روی این موضوع کار می‌کنیم. این اولین فصل با شرایطی است که با آن سر و کار داریم. پیشرفت خوب است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • (ویدئو) پروژه پتروشیمی میانکاله کاملا لغو شد
  • یک خبر خوب برای محیط زیست؛ پروژه پتروشیمی میانکاله کاملا لغو شد
  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم
  • عکس جالب قهرمان مستر المپیا در کنار خانواده پیروانی
  • یک خودی در انزلی به داد سپاهان رسید
  • پرسپولیس با چهره متفاوت مقابل آلومینیوم
  • پوستر سپاهان: وقتی همه چیز برعکس بود!
  • ستاره سابق رئال: بارسا می‌تواند ال‌کلاسیکو را ببرد!
  • این ۱۱ سد کشور کاملا پر شدند