Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، اصغر حاجیلو که مدتی به دلیل بیماری و مشکلات جسمی قادر به همراهی استقلال نبود، با بهبودی خود بار دیگر تیمش را همراهی می‌کند.

با حاجیلو در مورد اتفاق‌های پیش آمده و شرایط دلخوری‌اش از این تیم و همچنین شرایط این روزهای استقلال صحبت کردیم.

فردا یک بازی سخت مقابل تراکتورسازی دارید؟

همه بازی‌ها سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیم‌فصل دوم باید همه بازی‌ها را جدی بگیریم تا بتوانیم به صدر جدول نزدیک‌تر شویم. فکر می‌کنم امسال تنها سالی است که فاصله تیم‌های پایین و بالای جدول دو بازی است. یعنی هر تیمی در دو بازی پیروز یا بازنده شود، جایگاهش تغییر پیدا می‌کند. در سال‌های دور تیم‌های اول تا ششم حداقل فاصله‌شان 10 امتیاز بود اما امسال دیگر این‌گونه نیست. در واقع باید بگویم سال بسیار عجیبی است.

بازی با تراکتورسازی یکی از سخت‌ترین بازی‌های شماست. با این موضوع موافق هستید؟

تراکتور تیم بسیار خوبی است. آقای زنوزی واقعا دستش درد نکند که چنین تیم قوی را آماده کرد. خدا خیرش بدهد که ماشین‌سازی را هم اداره می‌کند. برای مردم تبریز هم خیلی جذاب است که چنین تیم قدرتمندی را دارند. البته آنها استحقاق داشتن چنین تیم پرقدرتی را داشتند.

نگران جو ورزشگاه نیستید. زیرا تیم‌های استقلال و پرسپولیس همیشه در تبریز به مشکل خورده‌اند؟

برای همه تیم‌ها سخت است که در تبریز به میدان بروند. ما معمولا در همه جای دیگر هواداران‌مان را در کنار خودمان داریم اما در تبریز این‌گونه نیست. نکته مهم این است که مردم تبریز فوتبال را به خوبی می‌فهمند. کار بسیار سختی را در پیش داریم و باید تلاش کنیم که بتوانیم پیروز شویم.

وضعیت پاتوسی به کجا رسید؟

کارهای اداری ایشان در حال انجام است و به زودی به جمع تیم ما اضافه خواهد شد.

شرایط بیماری‌تان بهتر است؟

خدا را شکر. بعد از آن که در بیمارستان بستری شدم و چند روزی زیرنظر پزشکان بودم، شرایط روحی خوبی دارم.

خیلی‌ها بعد از بیماری شما شایعه کردند اتفاق‌هایی در اردوی ترکیه افتاده که باعث دلخوری شما شده. اگر امکان دارد این موضوع را شفاف توضیح دهید؟

من 47 سال در استقلال بودم و به خاطر دوست داشتن این تیم، استخوان‌هایم شکسته شده است. من جوانی‌ام را برای تیم گذاشتم و 47 سال حضور در تیم، خودش گواه همه چیز است. به این حرف‌ها عادت کرده‌ام.

حتی برای‌تان جانشین هم تعیین کرده‌‌ بودند؟

خوردبین سال‌ها در پرسپولیس سرپرست بود و همه  هم حرمت او را نگه می‌داشتند. نمی‌دانم این صندلی چه خاصیتی دارد که همه این‌قدر درگیر این موضوع هستند. من همیشه خدمت کردن به استقلال برایم اهمیت داشت و هرکسی هم که روی این صندلی می‌نشست، برایش دعا می‌کردم. در تمام سال‌هایی که من روی این نیمکت بودم به جز استرس هیچ چیزی عایدم نشد.

در این مدتی که در بستر بیماری بودید، چه کسانی پیگیر شما بودند؟

فتحی به رغم تمام درگیری‌هایی که داشت، خیلی پیگیر وضعیتم بود. حتی من دست او را باز گذاشته بودم که هر تصمیمی می‌خواهد، بگیرد. اما او صبر کرد تا من باز هم به روی نیمکت بازگردم. همچنین آقای شفر هم به بیمارستان آمد و خیلی پیگیر بود. از کامران منزوی هم باید تشکر کنم که هم با خودم تماس گرفت و هم با همسرم. او خیلی اصرار داشت که من به نیمکت برگردم.

به نظرتان استقلال می‌تواند این فصل قهرمان شود؟

من این نگاه قهرمانانه را در وجود بچه‌ها دیدم. ما زمین تمرینی مناسبی نداشتیم اما رفاقت در تیم خیلی زیاد است و بازیکنان همگی تلاش می‌کنند که بهترین نتایج را کسب کنند. ما در بدترین شرایط تمرین می‌کردیم تا بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم. من فکر می‌کنم امسال بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

برانکو در نشست خبری قبل از بازی تیمش ‌مقابل استقلال خوزستان کنایه‌هایی به استقلال و سپاهان در موضوع داوری زد.

من از این موضوع خیلی تعجب کردم زیرا برانکو را همیشه دوست داشتم چون هیچ وقت در حاشیه نیست و همیشه تمرکزش را برای تیمش می‌گذارد.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال اصغر حاجیلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۱۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرآبادی:مگر تیم ملی جای کوچکی است که بازیکن جوان یک شبه در آن ستاره شود؟/قلعه نویی کسی نیست به خاطر بیانیه حسینی را بازی بدهد

مهدی امیرآبادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص جوانگرایی صورت گرفته در تیم ملی فوتبال ایران توسط کادر فنی اظهار کرد: این اتفاق باید رخ می داد و چه الان و چه قبل از جام ملت های قبلی باید بازیکنان جوان به تیم ملی اضافه می شدند.

وی افزود: با پایان جام ملت ها همین که زمان را از دست ندادیم اتفاق خوبی رخ داد و کادر فنی تیم ملی هم نفرات خوبی را به تیم ملی فوتبال دعوت کرده است. انتخاب این نفرات نشان می دهد هر بازیکنی در لیگ برتر یا حتی در کشورهای دیگر خوب کار کند شانس حضور در تیم ملی را خواهد داشت.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال تاکید کرد: تیم ملی الان شرایط تغییر نسل را دارد و نفراتی که به تیم ملی دعوت می شوند باید کم کم در ترکیب تیم ملی خود را پیدا کنند. اینکه برخی از کارشناسان مدعی هستند بلافاصله کادر فنی باید بازیکنان جدید را بازی بدهد نظری اشتباه است. بازیکن ابتدا باید در جو تیم ملی و پیراهنی که می پوشد قرار بگیرد، رفته رفته برای دقایقی در ترکیب تیم ملی حضور پیدا کند و کم کم تبدیل به یک بازیکن مهم و ثابت در تیم ملی تبدیل شود.

امیرآبادی ادامه داد: بازی کردن در تیم ملی کار راحتی نیست، ممکن است همین ابتدا بازیکن در ترکیب تیم ملی قرار بگیرد و عملکرد خوبی نداشته باشد، در آن صورت مردم و کارشناسان او را مستحق حضور در تیم ملی نمی دانند و به همین راحتی یک سرمایه از دست می رود. شما فکر می کنید نفراتی که در تیم ملی تبدیل به بازیکنان بزرگ و ستاره های فعلی شده اند یک شبه جای خود را پیدا کردند؟ آنها مدت ها پشت خط ماندند و عملکرد بازیکنان بزرگ تر از خود را دیدند، رفتارها را یاد گرفتند و کم کم توانستند از فرصتی که به آنها داده شده استفده ببرند.

بازیکن اسبق استقلال در مورد بیانیه این باشگاه قبل از دیدار برگشت با ترکمنستان و اینکه خیلی ها مدعی هستند قلعه نویی حسینی را به خاطر انتشار بیانیه بازی داده است به آنا گفت: اولا که حسینی بهترین گلر حال حاضر لیگ است و از 21 بازی گذشته فقط 10 گل دریافت کرده که این خودش یک امار خوب است. درست است که بیرانوند تجربه حضور در جام های جهانی را دارد اما قطعا قلعه نویی به خاطر امار خوب حسینی و درخشش او در لیگ به این بازیکن بازی داده است.

وی ادامه داد: من سالها با آقای قلعه نویی کار کردم، با شناختی که از او دارم، وی فردی نیست که به خاطر بیانیه به بازیکنی بازی بدهد.البته باید به این موضوع هم اشاره کنم که بیانیه باشگاه استقلال اشتباه بود و نباید در مورد تیم ملی چنین اقدامی توسط باشگاه استقلال انجام می شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حداد عادل: نوه‌هایم در فوتبال قائل به پیغمبری من هستند!
  • حداد عادل : نوه‌هایم در پیش‌بینی فوتبال قائل به پیغمبری من هستند
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • امیرآبادی:مگر تیم ملی جای کوچکی است که بازیکن جوان یک شبه در آن ستاره شود؟/قلعه نویی کسی نیست به خاطر بیانیه حسینی را بازی بدهد
  • بازیکن خارجی آبی ها هپاتیت داشت و از ایران رفت | فسخ قرارداد زودهنگام
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • قلعه‌نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • تجمعات اعتراضی در پاریس به خاطر حواشی المپیک
  • انتقاد دشان از ستاره آرسنال: کارهایش را دوست ندارم!