Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سعید نمکی در حاشیه افتتاح این پروژه گفت: در بندر امام خمینی (ره) مشکلاتی در حوزه سلامت مانند کمبود نیروی انسانی و پزشک متخصص و مجزا شدن شبکه بهداشت و درمان وجود دارد که رسیدگی خواهد شد و در حد مقدورات ما در وزارت بهداشت و وزارت کشور از نظر تقسیمات کشوری، مسائل را پیگیری می کنیم.

وی افزود: قول می دهیم که در حوزه نیروی متخصص، پرستار و پیراپزشک این شهر در اسرع وقت، کمبودها را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت درخصوص امکانات سایر دستگاه های اجرایی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی گفت: برنامه ای داریم که با دستگاه های ارائه دهنده خدمات بهداشتی مانند نیروهای مسلح، وزارت نفت و سایر دستگاه های اجرایی نشست هایی داشته باشیم تا دیوارهای موجود را برداریم و با یک مکانیزم جدید بتوانیم از تمامی امکانات کشور برای همه مردم ایران در مناطق مختلف استفاده کنیم تا علاوه بر افزایش ضریب اشتغال، کارایی و بهره وری واحدهای خدماتی، شاهد کاهش هزینه های سربار و کمرشکن باشیم.

نمکی درخصوص برنامه های وزارت بهداشت برای توسعه بخش سوانح و سوختگی در بندرامام خمینی (ره) گفت: یکی از برنامه های ما برای خدمت رسانی سریع تر به مردم، توسعه اورژانس است.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر بخش های سوختگی را نمی توان در هر منطقه ای توسعه داد بلکه باید در کنار اورژانس ها، امکانات مقدماتی را برای تثبیت بیمار سوختگی فراهم کنیم و در صورت نیاز، بیمار را به مرکزی با بخش سوختگی مجهزتر در مرکز استان ارجاع دهیم. عملیات ساخت اورژانس بیمارستان راه زینب بندر امام خمینی (ره) از سال ۱۳۹۵ در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع آغاز شد که با اعتباری بالغ بر ۳.۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

براساس این گزارش، بیمارستان راه زینب بندر امام خمینی (ره) در استان خوزستان، بیمارستان تک تخصصی (زنان و زایمان) با ۷ تخت بستری، ۵ تخت تروما، ۳ تخت تزریقات، یک تخت CPR(احیا) و یک تخت معاینه پزشک است که به مردم این منطقه خدمات درمانی ارائه می دهد. نمکی همچنین از پروژه بیمارستان در حال ساخت ۶۴ تختخوابی بندر امام خمینی (ره) بازدید کرد.

علاوه بر این، وزیر بهداشت در سفر خود یک مرکز جامع خدمات سلامت و یک مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی را نیز که با مشارکت خیرین ساخته شده است، در بندر ماهشهر افتتاح کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزیر بهداشت اورژانس بندر امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم

بدون تردید بهره برداری از آزادراه قزوین - رشت در سال ۸۸ که امروز نیز یکی از پرترافیک‌ترین راه‌های ارتباطی کشور محسوب می‌شود اگرچه توانست یکی از آرزو‌های دیرینه مردم استان‌های قزوین و گیلان را به تحقق برساند، اما امروز مسافران عبورکننده از این مسیر با مشکلاتی دست به گریبان هستند که فقدان جایگاه سوخت و مجتمع‌های رفاهی در این آزادراه پرترافیک از جمله‌ی آن هاست.

جواد حق لطفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان قزوین گفت: یک مجتمع رفاهی در این آزادراه تا پایان شهریور ماه به بهره برداری می‌رسد.

حق لطفی افزود: ۴ مجتمع دیگر با پیشرفت فیزیکی ۶۵ تا ۷۰ درصد هم در حال ساخت است که پیش بینی می‌شود یکی از مجتمع‌ها هم تا پایان امسال تکمیل شود.

وی اضافه کرد: مدت ساخت مجتمع های رفاهی دو سال است، اما بستگی به وضعیت سرمایه گذار هم دارد که قابل تمدید است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • وزیر بهداشت: همه ایرانی‌ها دارای پرونده سلامت می‌شوند
  • ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب خواهد شد | پوشش فیبر نوری؛ بیش از ۷ میلیون خانوار
  • معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویان پرستاری
  • اهدا بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی(ره)
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • خدمات تشریفات فرودگاه در پرواز تهران به استانبول