Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:26:59 GMT

۱۰۰ تن گوشت منجمد در گیلان توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۱۶۵۴

۱۰۰ تن گوشت منجمد در گیلان توزیع می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد احمدی در جلسه ستاد تنظیم بازار گیلان با تاکید برلزوم نظارت کافی همزمان با توزیع مناسب کالاها در بازار، اظهارکرد: تولید مرغ در گیلان بسیار بیشتر از مقدار مصرفی است و در این زمینه کمبودی نداریم.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به دستور دادستانی از خروج بدون مجوز مرغ زنده از استان جلوگیری می کند، افزود: تولید مازاد استان به دیگر نقاط کشور ارسال خواهد شد اما اولویت با تنظیم بازار گیلان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی با اشاره به تقاضای دور از انتظاری چند ماه گذشته در بازار بنزین،  بیان‌کرد: اگرچه هیچ اتفاق خاصی نیفتاده بود و کمبودی در گیلان نداشتیم، در نتیجه شایعه پراکنی و جو روانی ایجاد شده مصرف بنزین به سه برابر افزایش یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان با بیان اینکه در روزهای گذشته در برخی شهرستان‌ها نگرانی از کمبود مرغ سبب افزایش تقاضا شد که چنین چیزی اصلا درست نیست، از مدیران شهرستانی خواست اجازه فضاسازی روانی‌برای ایجاد التهاب و نگرانی‌های بی اساس دهند.

احمدی با اشاره به قیمت‌گذاری مرغ زنده در ستاد تنظیم بازار کشور، افزود: ضریب تبدیل و قیمت برای مصرف کننده نهایی مشخص است و می توانیم نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به مقامات کشوری منعکس کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان ادامه داد: جهاد کشاورزی وظیفه تولید مرغ را بر عهده داشته و سازمان صنعت، معدن وت جارت باید همپوشانی لازم را داشته باشند تا بازار به بهترین نحو مدیریت شود.

وی بر اهمیت تشدید نظارت بر بازار تاکیدکرد و گفت: نباید فضای بگیر و ببند در بازار به راه بیفتد و آرامش مختل شود.

احمدی همچنین از توزیع ۱۰۰ تن گوشت منجمد در گیلان برای تنظیم بازار شب عید خبر داد و افزود: سهمیه هر شهرستان بر اساس جمعیت تعیین می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان با بیان اینکه فرایند توزیع باید با نظم همراه باشد، اظهارکرد: تعاونی‌های مصرف کارکنان و تعاونی‌های روستایی به شرط داشتن صندوق‌های مکانیزه می توانند در فرایند توزیع نقش تاثیرگذاری ایفا کنند.

وی در رابطه با سهمیه آرد نانوایی‌ها نیز گفت: آماده هستیم انتقادات و پیشنهادات موجود در این زمینه را به مسئولین بالادست منتقل کنیم تا تصمیم مناسبی اتخاذ شود.

کد خبر 4541753

منبع: مهر

کلیدواژه: توزیع گوشت مرغ رشت سید محمد احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر سیاستگذار ارزی این است که آثار و پیامدهای منفی بازار را کاهش دهد

به گزارش «نماینده»، سید شمس‌الدین حسینی درباره وضعیت بازار ارز، گفت: هر پدیده‌ای مانند جهش نرخ ارز که اتفاق می‌افتد حتما عوامل متعددی در آن تاثیر دارد اما باید قبل، بعد و روند آن بررسی شود؛ اتفاقی که در روزهای اخیر در منطقه رخ داد و جو روانی که حاکم شد، عامل موثرتری نسبت به سایر عوامل در این بازار بود، اما این سوال مطرح است که آیا نظام و سیاست ارزی ما نظام و سیاستی است که اثر این اتفاقات را کاهش دهد؟ که در پاسخ باید بگویم به نظر من این چنین نیست.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرچند نمی‌توان، تحریم را نادیده گرفت و از نظر من عامل مسلط این نوسانات اخیر، غیر اقتصادی بوده است اما واقعیت امر این است که مدل‌ها و سیاست‌های اقتصادی ما باید به گونه‌ای باشد که اثر این عوامل را کاهش دهد و جبران کند که این موضوع همچنان به مداقه بیشتری است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای این موضوع به قانون جدیدی نیاز است، بیان کرد: ما خلا قانونی نداریم و مشکل در سیاستگذاری، اجرا و هماهنگی است، زمانیکه ما می‌گوییم جنگ ترکیبی و شناختی، باید به ترکیب عناصر و هماهنگی در سیاستگذاری نیز توجه داشته باشیم.

رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس تصریح کرد: در هر حوزه‌ای باید تشخیص درست داشته باشیم و سپس تجویز و اجرای درست داشته باشیم که در این شرایط نیز این سوال مطرح می‌شود که آیا این روش می‌تواند اثرات یک اتفاق را کامل خنثی کند؟ خیر؛ هنر سیاستگذار در بسیاری از موارد این است که آثار و پیامدهای منفی را کاهش دهد و ممکن است نتواند این آثار را صفر کند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۳ تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت
  • افزایش واردات گوشت منجمد
  • واردات گوشت منجمد افزایش می‌یابد
  • ارز واردات ۱۷۰ هزار تن گوشت قرمز اختصاص یافت
  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • واردات روزانه ۲۰۰ تن گوشت گرم از ابتدای سال
  • هنر سیاستگذار ارزی این است که آثار و پیامدهای منفی بازار را کاهش دهد
  • عوامل غیر اقتصادی، منشاء نوسانات ارزی